Vraagje mbt middenconsole Vectra B

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraagje mbt middenconsole Vectra B

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Ik ben hard op zoek naar een Vectra B.
    Nu wil ik eigenlijk de nodige opties erop hebben, waarbij vooral climate control hoog op het lijstje staat.
    In de prijsklasse waarin ik zoek, staat genoeg te koop met de gevraagde opties.
    Nu is het geval, dat ik een B2 v6 station op het oog heb.
    Hele mooie auto met de nodige opties, alleen valt 1 ding me tegen.
    De middenconsole is in houtkleur.
    Ik vind het lelijk, maar zal me er verder niet te veel aan storen, hoop ik :).
    Maar mijn vriendin vind het echt spuuglelijk.
    Ik vind het zonde om om die reden een andere auto te zoeken, en wil toch ook tegemoet komen met mijn vriendin.

Mijn vraag is dus, kan dat houtkleur gedoe eraf?
    Is het een soort sticker die erop zit?
    Of echt in houtkleur gelakt?
    Of zou er een andere middenconsole te monteren zijn (zilver zoals in de sport bijvoorbeeld)?

Je kan hem er zo afhalen en er een andere opdoen. Of wat je zelf al zegt: een sticker overheen plakken! Of … een andere vriendin !! :jerry

De grote omlijsting is er binnen 5 seconde uit, staat geloof ik een handige how to om ook de bekerhouders en asbak uit te bouwen. Dat is iets meer dan 5 seconde werk, maar het is geen onmogelijke opgave. ;) De houtlook zelf is volledig onderdeel van de paneeltjes, geen sticker of iets dergelijks. Kwestie van even de sloop op en een andere kleur zoeken voor de onderdelen. Neem gewoon de hele meuk mee in de juiste kleur en je bent een gelukkig man in een half uurtje sleutelen. ;)

Toegegeven, de namaak houten console is niet echt een favoriet bij veel mensen, heb ’t zelf ook. Aangezien de rest van m’n interieur olifantengrijs is, is het ’t enige onderdeel dat dat een beetje breekt.

Ik vind het Heerlijk in de Station, zeker de Combinatie Donker hout met Creme (leder) interieur bij de mijne.

persoonlijk zou ik naar een Sport Edition Switch toe gaan..

Alu tinten zijn wel mooi in de B

Mijn Huidige B2 Caravan CDX:

En de Switch in mijn vorige B1 van Licht hout naar Sport Edition Aluminium (Bij deze vond ik het wel mooier met het donkere interieur:

Oude Lichte kleur hout:

naar Alu van de Sport Edition:

Deze Omzetting heeft incl teller nog geen uur geduurt…

Mijn teller heeft geen oranje tellernaalden omdat de originele teller in de Alu houder is gezet.

De Sport heeft normaal oranje tellernaalden namelijk Gelijk foto’s met Clima Geleend van Glenn-Vectra:

en van Servaas:

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.