vraagje?? betreffende aanschaf Astra-H

Forumindex Forums Modellen Astra vraagje?? betreffende aanschaf Astra-H

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur

Even voorstellen,

Mijn naam is Dolf en rij al jaren opel en ook al een hele tijd in mijn veccie sport. :wub
    Nu wordt het tijd voor een andere auto volgens mijn vrouw :thumbdown ( iets kleiners )
    Dus na lang overwegen wordt het een astra-H.

Dus hallo astra forum :jerry

Nu heb er een paar gevonden maar ik zit met 1 ding er zit geen temperatuur meter meer in het dashboard???
    Hoe kun je de temp. nu aflezen je gaat toch niet wachten op een lampje dan ben je te laat !!!

Ik heb een 16. 16v twinport cosmo uit 2006 op het oog, zijn er punten waar ik op moet letten??

Hij staat bij Eisner auto’s in Elburg en ziet er op de foto’s goed uit misscjien kent iemand de auto of het bedrijf in kwestie..

Alvast hartelijk bedankt en greetz Dolf

Welkom hier.
    Ik ken de wagen niet en het missen van een temperatuurslampje is inderdaad vervelend.

Maar zou je je topictitel willen verduidelijken? Want zo zullen er niet veel reageren.
    Alvast bedankt.

@RISL wrote:

Welkom hier.
    Ik ken de wagen niet en het missen van een temperatuurslampje is inderdaad vervelend.

Maar zou je je topictitel willen verduidelijken? Want zo zullen er niet veel reageren.
    Alvast bedankt.

Je hebt het er maar druk mee he Jordi :jerry
    Helaas weet niet veel van astra H
    Wat ik wel weet is dat je niet moet luisteren naar de vrouw als het over auto’s gaat :jerry

@RISL wrote:

Welkom hier.

Alvast bedankt.

Sorry voor de onduidelijkheid.

Is inderdaad een vreemd fenomeen bij een opel geen meter :hmmz

greetz dolf

ow? volgens mij alleen bij de nieuwere hoor
    denk dat er geen in je lijstje van gereden opels er niet een heeft :D

in de astra H zit geen temperatuurmeter, inderdaad vervelend, de signalen zijn er wel dus je kunt het oplossen door een happylightshow te monteren (heb ik ook gedaan).

bij de opvolger de astra J hebben ze de temp meter weer snel teruggeplaatst.

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl

Bij de astra H kan je op de BC knop drukken tot je een piepje hoort scrollen door een soort van geheim menu dat scrollen doe je ook d.m.v de BC knop en op een gegeven moment weet niet precies welk pagina het is krijg je de tempratuur te zien.

Luuk

@trashmetal wrote:

Wat ik wel weet is dat je niet moet luisteren naar de vrouw als het over auto’s gaat :jerry

Das ijzersterk advies :wors
    Als ik naar die van mij had geluisterd reden we nu in een bamibak :puke

@Opeltje17 wrote:

Bij de astra H kan je op de BC knop drukken tot je een piepje hoort scrollen door een soort van geheim menu dat scrollen doe je ook d.m.v de BC knop en op een gegeven moment weet niet precies welk pagina het is krijg je de tempratuur te zien.

Luuk

Hey….dat wist ik ook nog niet…
    Thanks… :thumb :D

Graag gedaan :thumbup

In het testmode menu kan je nog veel meer zien!

Hoeveel liter er nog in je tank zit
    Hoeveel de dynamo laat
    Hoeveel brandstof hij inspuit
    Hoe hard je rijdt
    Activatie auto …..van de band rol datum
    Temperatuur display

En ga zo maar door.

ik kan me ongans drukken op de BC knop op de cd30, bij mij komt er geen piep….

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

@Opeltje17 wrote:

Luuk

Foutje !

Het moet anders ;)

De settings knop vast houden totdat je een piepje hoort
    En dan met de BC knop kan je bladeren.

O en oja,

De Cosmo versie is de beste uitvoering.
    Je herkent hem aan de half lederen stoelen.

morgen eens proberen

@stefanDTI wrote:

@Opeltje17 wrote:

Luuk

Foutje !

Het moet anders ;)

Je hebt helemaal gelijk geen wonder dat je geen piepje hoort als je alleen de BC knop indrukt :jerry

En ik nu een hele blauwe vinger hebben van het urenlang op het BC knopje drukken wachtende op een piep, mijn vrouw kwam nog net niet aanzetten met dekens ;) :jerry

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl

ja sorry hahaha :jerry

@stefanDTI wrote:

Foutje !

Het moet anders ;)

Geldt dat ook voor de Vec-C?

een vectra C2 heeft in principe toch gewoon het zelfde systeem denk dat het wel moet werken weet wel dat het in een zafira B werkt.

Luuk

Oh man morgen proefrit met de cosmo in Elburg. :agent

Veccie gepoetst en schoongemaakt voor de inruil, zal hem missen als het doorgaat :cry

thanx voor alle berichten zodra het zover is :kewlpics

thx Dolf

Wat zag deze astra er verschrikkelijk uit, :puke niet gepoetst en zowel in als exterieur ongelovelijk veel beschadegingen zelfs de deurpanelen waren kapot en veel roest op de motorkap, niet alle functies zoals omschreven zaten erop. -offtopic

Meteen maar doorgereden naar Moerkapelle lekker file op de A1 (klappertje).

Betrof een Astra-H 16-twinport 16v met her en der een krasje op de bumpers.
    Maar wordt helemaal gepoetst nieuwe APK en 6 maanden bovag garantie
    Met een navigatie met CID scherm, regen en licht sensor, cruise control en een zeer net interieur.
    Mocht hem niet direct meenemen de garage wilde eerst een grote beurt en nieuwe Apk uitvoeren.

Inruil voor de Veccie was iets minder maar wel eerlijk man wil ook nog iets verdienen.

Woensdag ophalen en dan :kewlpics

thanx voor de reacties ben bijna weer een Astra rijder :angel

Dolf

roest op de motorkap?
    dat meen je niet :jerry

Roest… nu al? Wagen van 2006…

Officieel: Welkom in het astra-gedeelte :jerry

Nu nog wachten op de :kewlpics

Jefkere

Ja heel vreemd reed tijdens de proefrit naar een parkeerplek om de motor en de auto beter te bekijken, en precies op de punt van de motorkap was het een bonk roest toen ik de kap open wilde doen.
    De motor had een rare suis ook tijdens het naar rechts insturen kwam er een brom naar boven ik dacht meteen aan een wiellager.
    al met al een hele slechte wagen, de auto zelf was vuil terwijl de motorruimte compleet gereinigd was en dat vond ik verdacht.
    dus heb de cosmo laten staan.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.