vraagje astra gtc

Forumindex Forums Modellen Astra vraagje astra gtc

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hallo,

Het klinkt misschien een beetje raar, maar heeft de astra gtc (opc) geen motortemperatuurmeter?
    Dat heeft toch eigelijk iedere auto wel, maar ik krijg hem op een of andere manier niet gevonden :hmmz

Wel handig om eerst te weten hoe warm me motortje is voor ik het gas intrap. :)

Weet niet wat voor radio je hebt? Maar bij een cd70(misschien cd30 ook wel) kan je 5 minuten de settings knop van je radio ingebdrukt houden. Daarna kom je in de test mode en kan je dmv van je bc knop door sub menu’s heem. Hier kun je de tempratuur ook aflezen.

http://ww.happylightshow.de superchip!! hij steekt er bij mij ook in (GTC) en nu komt de temperatuur mooi in de ODO meter te staan :D

ik heb er de dvd 90 erin zitten
    maar ik zal dat eens proberen met de settings knop, laat nog wel weten als het gelukt is :)

origineel gepost door botssiee
    maar ik zal dat eens proberen met de settings knop, laat nog wel weten als het gelukt is :)

Probeer maar even, bij een DVD90 meot het sowieso wel werkenking:

origineel gepost door jelmer_astra

origineel gepost door botssiee

Probeer maar even, bij een DVD90 meot het sowieso wel werkenking:

Ik heb dat nou wel gevonden, maar het is niet wat ik bedoelden.
    Het is ook lastig om dat iedere keer zo aan te moeten zetten als ik een stukje ga rijden.
    En aangezien ik ook nog een turbo motor heb, is het toch wel belangrijk om de temperatuur van de motor wat in de gaten te kunnen houden.

met die happy lightshow kan je bijv tot 75 de temperatuur laten aangeven op de plek waar normaal de km stand staat, zo heb ik hem nu ook staan, werkt wel goed. Je kan hem ook zo instellen dat hij altijd daar staat maar dan zie je de km stand dus niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.