vraagje aanjager Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra vraagje aanjager Astra H

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Kan iemand mij vertellen waar het weerstandje van de aanjager zit en of dit makkelijk te vervangen is, zo ja hoe?
    Het gaat om een Astra H 1.8 Elegance hatchback.

Alvast bedankt

hoi
    Astra H station 2005; dashbordkastje verwijderen, 4 torx schroefjes die zie je van de voorkant af zitten. Dan ga je met je hand links van de kachelmotor naar boven. Je kunt ook de draden van je kachelmotor volgen , die zitten aan de weerstand vast. De weerstand zit geborgd met 2 lipjes die je uitelkaar buigt. Dan kun je de weerstand naar boven eruit halen. Zoek ander even in de zoekfunctie. Had er zelf ook een topic over. Het is vrij eenvoudig als je hem weet te zitten, maar je ziet de weerstand niet.

Hardstikke bedankt voor de reactie, ik ga er mee aan de slag!

Even een foto ter verduidelijking..

Helemaal super, dankjewel!

Weet iemand misschien waar ik ook zo een nieuw weerstandje kan halen?

bij de dealer of brezan

Tuurlijk had ik zelf ook op kunnen komen, brezan! Lekker blond… Maar bedankt

Moderne sloop van tegenwoordig zijn ze ook te krijgen voor een 20 euro. Mijne heb ik van klein gunnewiek in groenlo, erg prettige zaak en vriendelijk aan de telefoon.

Vanmiddag even langs Brezan geweest, 160euro!! Heb al wat sloops afgebeld en gevraagd, veel wisten niet of ze het onderdeel hadden, op naar de volgende..

onderdelenlijn al geprobeert? Vaak hebben de slopers zelf al een onderdelen database online, zoals klein gunnewiek Groenlo, van de Laar Gemert. Een beetje zoeken loon vaak de moeite. Marktplaats staan er ook op momenteel

FSRS opel parts op internet.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.