Vraag over schokdempers (achter) Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Vraag over schokdempers (achter) Astra G

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    henk 400rr
    Deelnemer

We hebben hier nog een Astra G Hatchback staan (3-deurs dus) en de achterste dempers zijn dus niet zo best meer, kostenbewust als ik ben (ahum :angel ) ben ik even gaan kijken op MP naar een ander setje, ik heb gereageerd op en advertentie en ik krijg een respons naar een lijst waar staat dat ze voor de station uitvoering zijn en die zouden weer gelijk zijn aan de sedan.
    Maar wij hebben een hatchback, geen kont, dus totaal ander model.

Ik ben er zelf bijna van overtuigd dat dit dus niks is voor onze Astra, maar in het geval dat ik het mis heb mijn vraag;
    De achterste dempers zijn toch niet allemaal gelijk van zo’n Astra G?

We hebben geen sportmodel, willen geen verlaging, gewoon standaard.

Astraman
    Deelnemer

Neej moet specifiek zijn voor een hatchback. Coupe, sedan en station hebben allemaal een andere uitlaat. Een sedan uitlaat op station of andersom gaat ook niet zomaar. Ook een sedan uitlaat op coupé of cabrio of andersom kan niet. Dus je kan alleen die van een hatchback pakken.

Dano1.6_8V
    Deelnemer

@Astraman, volgens mij ging de vraag over schokbrekers, en niet over uitlaten!

Ik weet niet of type schokbrekers van een station of sedan op een hatchback passen.
    Zelf zou ik wel denken dat ze zouden passen, want: allemaal Astra G. Maar ik ben maar een leek…. Dus ik denk dat ik uit de andere antwoorden die nog gaan komen ook weer een hoop kan leren!

Groeten,

Dave

henk 400rr
    Deelnemer

H-base erop na geslagen met mijn auto als voorbeeld (1.6 16V)

de van uitvoering heeft Monroe art.nr.: 23982
    de caravan uitvoering heeft Monroe art.nr.: 23982
    de sedan uitvoering heeft Monroe art.nr.: 23908
    de hatchback uitvoering heeft Monroe art.nr.: 23908

dus het lijkt erop dat de sedan en de hactchback uitvoering wel dezelfde schokbrekers heeft, maar de caravan uitvoering heeft een andere schokbreker, ’t zal hem wel in de lengte zitten, maar geen idee wat precies het verschil is.

Aangezien de oorspronkelijke lijst adverteert met de “caravan uitvoering” kies ik eieren voor m’n geld en zoek even verder, straks zit ik met schokbrekers waar ik niks mee kan en dat is wel een beetje zonde. van het geld.

Astraman
    Deelnemer

[rquote=1890896&tid=144496&author=Dano1.6_8V]@Astraman, volgens mij ging de vraag over schokbrekers, en niet over uitlaten!
    [/rquote]

:o Idd jah, hoe heb ik dan zitten lezen??

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.