vraag over opel astra sports tourer: cruise control + usb

Forumindex Forums Modellen Astra vraag over opel astra sports tourer: cruise control + usb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo,

Ik heb sinds een week een nieuwe opel astra sports tourer edit (navi600).
    Maar ik loop tegen een paar dingen aan.
    – wanneer ik de cruise control aan zet en hem op een snelheid vast zet, schakelt hij niet uit wanneer ik de koppeling indruk, terrwijl bij de meeste autos waar ik in heb gereden hij uit ging wanneer ik de koppeling indruk of ik ga remmen. Is er ergens een optie dat wanneer je de koppeling indrukt hij ook uit gaat?
    – Ik ben ook aan het kijken hoe ik muziek wil gaan beluisteren. Als ik het goed heb begrepen kunnen er op een usb-stick, maximaal 1000 nummers worden geladen, is dat waar?
    Daarnaast ben ik aan het kijken of ik geen ipod classic (120 of 160 gb) aanschaf om daar mijn muziek op te zetten iemand ervaring mee?

Alvast bedankt!

Hallo,Cassiebassie,hier op het forum vinden wij het wel zo netjes ;) als je je even voorstelt,in het daarvoor bestemde topic,liefst met foto’s :kewlpics en nadere info. over je sportstourer.
    Anders lijkt het net of we alleen maar een infobalie zijn,en dat is zo saai :sleeping

Sorry, zal ik doen wanneer de auto weer thuis is ;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.