vraag over mijn astra

Forumindex Forums Modellen Astra vraag over mijn astra

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Astragek88
    Deelnemer

Ik zal me eerst ff voorstellem:

ik ben marvin en rij een ope astra g coupe uit 2001 en een astra g 5 deurs uit 1999.
    ik ben als een oud memberlid hier maar ben me inloggegevens kwijt.

om maar gelijk met de deur in huis te vallen.

Ik heb een zeer groot probleem met mijn astra uit 1999.
    ik had het lager van mijn stuurkolom eruit liggen. vandaag na de sloop geweest andere stuurkolom gaan halen met contactslot. nu blijkt dat ik mijn eigen contactslot met de ontvanger die erbij aanzit moet wissen op de nieuwe stuurkolom. ik ben al vanaf vanmiddag 15.00 uur bezig me oude contactslot te verwijderen uit de oude stuurkolom. NORMAAL ZET JE JE CONTACT IN STAND 1 DUWT HET PINNETJE IN EN HIJ KOMT LOS. NU IS DIT BIJ NIET HET GEVAL ER IS GEEN PINNETJE OF NOKJE TE BEKENNEN OM IN TE DUWEN ZODAT IK CONTACTSLOT KAN VERWIJDEREN. wat moet ik nu nog doen. ik kan serieus hulp gebruiken. het is zelfs al zo ver dat ik me sleutel niet eens meer eruit krijg. HELP HET WORDT NACHT EN NU? dus er is GEEN PIN OF NOKJE IN DAT GAATJE TE BEKENNEN OF TE VOELEN.

alvast bedankt,

Marvin

Jasper98
    Deelnemer

Hoi Marvin,

Nu heb ik geen ervaring met het specifieke contactslot van jouw Astra, maar was het in het algemeen niet zo dat je hem op stand 2 (accessoire stand) moet zetten om de cilinder eruit te kunnen halen?

Misschien dat dit je verder helpt.

Groet,

Jasper

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.