Vraag over C-stijl Coupé

Forumindex Forums Modellen Astra Vraag over C-stijl Coupé

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Ik vraag me af wat er onder het kunstofkapje zit onder aan mijn C-stijl?

Dat kapje is te zien op onderstaande foto, in het verlengde van het rubber dat onderlangs de zijramen loopt, ongeveer in het midden van de foto.

Ik zou dit namelijk willen vervangen door een metalen plaatje dat ik netjes aflas, zodat ik weer een kier minder heb (vind ik persoonlijk mooier). Ik wil ze eigenlijk niet onnodig losmaken (het duurt nog even voordat ik ze dichtlas).

Alvast bedankt.

is dat niet van een vroegere of nu nog altijd lpg inbouw ofzo ? want dit hebben ze toch niet standaard

Nee hij bedoeld dat meegespoten stukje…

aah ja dat zou ik ook niet weten wat erachter zit heb net bij de mijne even gekeken maar krijg ze zo direct niet los :) en ga er niet onodig aan liggen trekken :)

Ik bedoel inderdaad niet m’n lpg-dop, maar dat stukje waar de C-stijl op de ‘heup’ van de auto komt. Ik zal proberen morgen een close-up foto te maken, dan is het weer licht. Hoopte dat ik het tekstueel al duidelijk kon maken.

Ik wilde er zelf ook niet zomaar aan gaan lopen trekken, ze zitten behoorlijk vast.

daaar zit een puntlas reeks van het achterscherm naar de c stijl.

dat kapje dekt dit af, bij een eventueele schade van het achterscherm kan deze vanaf daar vervangen worden en de spuiter tot deze naad spuiten dan valt eventueel kleurverschil niet op

Zit inderdaad een soort puntlas achter, heb mijne eraf gehad. Bij de Calibra zit het volgens mij ook zo.

Is het ook niet een beetje tricky als je dit doorlast ivm bewegen dak tegenover carroserie?

zit bij mn tigra ook op de b-stijl :thumbup

Okay, bedankt voor de info!
    Het bewegen van het dak ten opzichte van de rest van de auto is juist wat ik er mee wil voorkomen. Ik wil mijn auto volgend jaar gaan ombouwen tot mijn circuitwagen en ‘m zo stijf mogelijk maken door alles netjes af te lassen en bijvoorbeeld ook de deuren dicht te lassen (nadat de rolkooi er in is gegaan natuurlijk ;).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.