Vraag Foutcodes

Forumindex Forums Modellen Corsa Vraag Foutcodes

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Heeyy,

ik ben nieuw hier, ik heet Sharif, 19 jaar student grafisch vormgever. Tijdje geleden m,n eerste auto gekocht, Opel corsa 1.3 cdti bussiness, Hij heeft 168.000 op de teller.

Nu brandt mijn check engine lampje al 2 dagen. Zo weinig tijd als ik heb geen tijd gehad om naar de garage te gaan. Nu heb ik zelf even met het pedaal trucje m,n foutcodes uitgelezen. En vroeg ik me af om iemand mij kon vertellen waar deze voor staan. Het gaat om de volgende foutcodes: 1143,6266 & 6452

Bij voorbaat dank en ik hoop dat iemand me kan helpen. :afro

edit*
    Het is een corsa d uit 2006

UItlezen met Apparatuur geeft Logische Codes..

Willem

Ik weet niet waar je precies woont ma ik heb kasje om hem uit te lezen ;)

Mvg

Heej bedankt voor de reacties.

een afspraak met de dealer kan volgende week pas. Tot dan durf ik er niet echt in te rijden. Geprobeerd met mijn beperkte kennis de bedrading nog een keer na te lopen, hier zag ik geen bijzonderheden. Stroom even van accu gehaald, radio moest wel opnieuw instellen maar m,n lampje bleef branden.
    Ik kom uit Maassluis, bij Hoek van Holland.

Met de code 1143 blijf ik verwijzingen vinden naar de sensors. Lean system or low voltage, zover ik had begrepen duidt dit op een slechte mix lucht/brandstof. Nu vroeg ik me af wat de andere 2 codes waren aangezien ik op internet rijen met topics zie over foutcodes die blijven bestaan na reparatie.

*edit
    Bedankt voor jullie reacties!

Sharif

Als je even naar Nootdorp wil rijden, dan kan WimV6 je auto wel even uitlezen :)

Maasluis is niet ver van Berkel en Rodenrijs.. (Rotterdam Airport)

ik kan hem ook voor je uitlezen, alleen kost dat VEEL minder als bij de dealer.

Wil je meer info, gaarne een Persoonlijk Bericht sturen..

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.