Hallo allemaal
Vandaag mooie dag om me auto te poetsen,was ik bezig onder me motorkap.
Kom ik tot de ontdekking ( sorry als ik niet de juiste benamingen gebruik ) zal alsvolgt uitleggen kap open zie je radiateur zitten,daarnaast rechts intercooler, en voor de radiateur volgens mij dat ding tbv airco.
zag ik dat de ophang punten afgebroken waren,hangt als ware los, komt dit vaker voor dat het metaal scheurt ???
echt op de ophangpunten want de schroefjes zitten der nog in. ( kan je dit lassen kleine punten ?? )
dus ik rondje rijden airco aan,toen effe langs de kant gestopt met draaiende motor auto volledig op temperatuur, weer motorkap open, denk kijk maar effe naar de twee ventilators kijken een grote achter de radiateur,en een kleine fan bij volgens mij airco ding. ( dus me motor stond aan en airco aan !!! )
klopt het dan dat de beide fannen niet continu draaien ???? gingen ongeveer om de +/- 30 sec draaien ongv 10 sec en stopte weer, zolang ik stil stond, hoort dat zo ??? of moeten beide continu draaien ???
misschien bijzaak maar me airco word niet super koud meer, maar kan ook komen dat ongv 3 jaar geleden voor het laatst is afgevuld
Hopelijk begrijpen jullie mijn uitleg
gaat om Astra G 2002 3 deurs 1,7 DTI met airco
ben benieuwd