Voorstellen + vraagjes

Forumindex Forums Modellen Astra Voorstellen + vraagjes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Hallo Opel fanaten!
    Ik ben sinds vorige week Opel-rijder en ik heb natuurlijk wat vraagjes en zo…

Ik heb een Astra G Sport Edition uit ’00 aangeschaft met 125K op de teller.
    Wagentje bolt tot nu toe erg goed, maar het is wel wennen aan de gevoelige koppeling aangezien ik altijd diesel gereden heb.

Eén van de eerste dingen die wil gaan doen is een nieuwe autoradio inbouwen met Bluetooth.
    Ik heb begrepen dat er bepaalde units zijn die compatibel zijn met de stuurbediening,
    maar hoe kan je weten of de unit al dan niet compatibel is?

Dan zou ik ook het LCD display van de boordcomputer willen vervangen want daar zijn heel wat pixels defect.
    Weet er iemand het exacte type nr van dit onderdeel of is dit voor alle Astra G’s hetzelfde?

Ik hou het voorlopig hierbij, maar er komen wel nog vragen! :)
    Hopelijk kan ik hier steeds antwoorden vinden :thumb

Het LCD display schijn je ook zelf te kunnen repareren! Er is ergens een how to voor, volgens mij op de site van opeltje.nl. Als ik vanavond thuis ben zoek ik die even op. Sta zelf op het punt ook dit te repareren, maar als jij deze how to nou eens even test (Als je toch een andere van plan bent) :thumb, weet ik of het lukt !!!

Succes in ieder geval

Al iets gevonden? Ik in elk geval niet.
    Blijkbaar zijn er twee soorten LCD’s en ik weet niet goed welke ik zelf heb.
    Kan het zijn dat de ene soort maar 2 lijnen kan tonen en de andere 3 lijnen?
    Ik heb in elk geval 3 lijnen.

UP

je hebt een tid of een mid.
    een tid heeft 3 functie’s radio tijd en temp.
    een mid heeft meer functie’s zoals een boordcomp. met brandstof verbruik enz.
    ook is er nog een cid die is in kleur,maar die zie je niet veel..
    anders staan er genoeg astra g’s op de sloop dus je kunt hem daar ook uit halen..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.