Voorstellen

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van deze Astra GTC 1.6 16v met een panoramisch dak.

Bouwjaar 2008 met 80.000km op de teller
    CID met cd70 navi

Helaas geen:
    -automatisch dimmende binnenspiegel (waarschijnlijk niet mogelijk met pano. dak)
    -automatisch inklapbare buitenspiegels (staat wel op mijn verlanglijstje)

Ik heb de parrot ck3100 al vervangen door een parrot mki9200

Ik heb gelijk al een paar vragen aan jullie mede forumleden.

1- Op het lichtschakelaar is het niet mogelijk om mijn verlichting op automatisch te zetten. Toch wanneer ik de auto start springt mijn verlichting aan, terwijl het op stand 0 staat. Ik rijd nu dus constant met verlichting aan (op zich ook geen probleem), alleen vraag ik me af hoe dit kan.

2- Het verklikkerlicht van de autogordels brandt niet. Ik heb al naar de zekering gekeken en deze zat er niet in (plek 16), nieuwe zekering erin gedaan, toch wil het niet werken?????

3- BC-vraag, op mijn BC heb ik 3 regels namelijk BC1, BC2, en Timer. Is het mogelijk om dit uit te breiden met bijv., banden en check-control.

4- Is het normaal dat je het verschil goed kunt merken qua geluid, als je aanjager nou op uit staat of op stand 1. (het is wel logisch dan werkt het, maar hoe erg is dat geluid/verschil.) Als ik het op 1 zet lijkt het wel alsof het geluid van de motor afkomt en zodra ik het uitzet lijkt de motor ook rustiger te lopen.

Alvast bedankt..

Welkom hier :thumbup

Over je vragen:

1: Heb je dit ook nagekeken in de middag ofzo op klaarlichte dag? Heb dit zelf nooit meegemaakt.
    2: Zit deze optie er wel op en heeft het eerder gebrand op je dashboard?
    3: Wil je dit hebben met bandenchek moet je de TPMS sensoren hebben en deze plaatsen in je voorbanden en het e.e.a aanpassen.

welkom, mooie Astra

Welkom :)

Alweer een GTC :)
    Leuk zo’n panoramisch dak ;)
    Geeft een wereld van verschil moet ik zeggen… heb daar onlangs is me gereden en tegenover mijn “normaal” dak…

Succes ermee!

Jefkere

1- Op het lichtschakelaar is het niet mogelijk om mijn verlichting op automatisch te zetten. Toch wanneer ik de auto start springt mijn verlichting aan, terwijl het op stand 0 staat. Ik rijd nu dus constant met verlichting aan (op zich ook geen probleem), alleen vraag ik me af hoe dit kan.

Kan je programmeren, de dagrijverlichtingstand staat nu aan. Je achterlichten zullen ook zwakker branden, als je de verlichting aanzet gaan die ook feller branden.

2- Het verklikkerlicht van de autogordels brandt niet. Ik heb al naar de zekering gekeken en deze zat er niet in (plek 16), nieuwe zekering erin gedaan, toch wil het niet werken?????

geen idee

3- BC-vraag, op mijn BC heb ik 3 regels namelijk BC1, BC2, en Timer. Is het mogelijk om dit uit te breiden met bijv., banden en check-control.

Als je dds hebt (te herkennen aan het knopje op de middenconsole) dan kan je de bandendruk sensoren plaatsen met een stuurmodule. De checkcontrol is te activeren maar dan moet je een sensor plaatsen in je koelvloeistoftankje en ruitenvloeistof tankje, het is wel te doen.

4- Is het normaal dat je het verschil goed kunt merken qua geluid, als je aanjager nou op uit staat of op stand 1. (het is wel logisch dan werkt het, maar hoe erg is dat geluid/verschil.) Als ik het op 1 zet lijkt het wel alsof het geluid van de motor afkomt en zodra ik het uitzet lijkt de motor ook rustiger te lopen.

Als de airco aanstaat zal de motor ietsjes anders lopen, als je de aanjager op 0 zet gaat ook de airco uit.

Alvast bedankt..

Nette bak hoor!!:) welkom

Bedankt allemaal,

@iquick wrote:

1: Heb je dit ook nagekeken in de middag ofzo op klaarlichte dag? Heb dit zelf nooit meegemaakt. Dit is constant zo, ook op klaarlichte dag

2: Zit deze optie er wel op en heeft het eerder gebrand op je dashboard? Of deze optie erop zit weet ik niet, hoe kom ik daar achter, nooit eerder gebrandt.

3: Wil je dit hebben met bandenchek moet je de TPMS sensoren hebben en deze plaatsen in je voorbanden en het e.e.a aanpassene.e.a aanpassen bedoel je met op-com?? of tech2?? .

Kan je programmeren, de dagrijverlichtingstand staat nu aan. Je achterlichten zullen ook zwakker branden, als je de verlichting aanzet gaan die ook feller branden.

Hoe is dit dit programmeren.

Citaat:

Als je dds hebt (te herkennen aan het knopje op de middenconsole) dan kan je de bandendruk sensoren plaatsen met een stuurmodule. De checkcontrol is te activeren maar dan moet je een sensor plaatsen in je koelvloeistoftankje en ruitenvloeistof tankje, het is wel te doen.

Kan ik nagaan of deze sensoren eral zitten, zoja hoe???

Sorry voor de vele vragen maar ben nog maar een beginner…

Welkom hier op het forum!

Zoveel vragen stel je ook weer niet, er zijn mensen die voor alles een nieuw topic openen.
    Hier op het forum zijn we er juist om elkaar te helpen :thumb
    Ik wens je een fijne tijd hier op het forum, en veel veilige km’s met je GTC!

Welkom, :thumbup

mooie auto, veel succes met je auto!!!

@Engin_E wrote:

Bedankt allemaal,

@iquick wrote:

1: Heb je dit ook nagekeken in de middag ofzo op klaarlichte dag? Heb dit zelf nooit meegemaakt. Dit is constant zo, ook op klaarlichte dag

2: Zit deze optie er wel op en heeft het eerder gebrand op je dashboard? Of deze optie erop zit weet ik niet, hoe kom ik daar achter, nooit eerder gebrandt.

3: Wil je dit hebben met bandenchek moet je de TPMS sensoren hebben en deze plaatsen in je voorbanden en het e.e.a aanpassene.e.a aanpassen bedoel je met op-com?? of tech2?? .

1. Dan staat je DRL aan zoals spacejam al zei, deze is herprogrammeerbaar met op-com
    2. Je kan dit ook met op-com chekken.
    3. Idd met op-com of met Tech2.

Het beste is even dat je een aparte topic aanmaakt zo kunnen meer mensen reageren op je vragen.

@iquick wrote:

@Engin_E wrote:

Bedankt allemaal,

@iquick wrote:

1. Dan staat je DRL aan zoals spacejam al zei, deze is herprogrammeerbaar met op-com
    2. Je kan dit ook met op-com chekken.
    3. Idd met op-com of met Tech2.

Het beste is even dat je een aparte topic aanmaakt zo kunnen meer mensen reageren op je vragen.

Dank voor de reacties, zal een aparte topic maken van bovenstaand. Wil wel graag weten of er mensen in de buurt zijn die dit kunnen en wat de kosten ervan zullen zijn.

Mooie Astra,vooral dat dak,ik zeg dikke wielen erop en klaar is ie.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.