voorschermen Kadett D

Forumindex Forums Modellen Kadett voorschermen Kadett D

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

een vraagje: De voorschermen van een Kadett D, zijn die gelast of zitten die met bouten vast?

bouten

met bouten vast, 3 bij de keienvanger, 1 in de deursponning 1 in de dorpel en de rest stuk of 5/6 ? in de rand van de motorkap.. Dat waren ze volgens mij

origineel gepost door GlennGSI
    met bouten vast, 3 bij de keienvanger, 1 in de deursponning 1 in de dorpel en de rest stuk of 5/6 ? in de rand van de motorkap.. Dat waren ze volgens mij

Zou de 2 die van binnenuit in de A-stijl zitten ook maar even loshalen. Anders wil het scherm er niet zo best vanaf.

origineel gepost door mkopel

origineel gepost door GlennGSI

Zou de 2 die van binnenuit in de A-stijl zitten ook maar even loshalen. Anders wil het scherm er niet zo best vanaf.

heel goed ! :’) kats vergeten !

Volgens mij waren ze bij opel bang dat het scherm eraf zou vallen :)

origineel gepost door D_Kadett
    Volgens mij waren ze bij opel bang dat het scherm eraf zou vallen :)

Ze hielden er vast rekening mee dat als ze een jaartje of 20 werden dat er dan C20XE’s LET’s en V6en werden ingebouwd :thumbup

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.