voorpijp gezocht

Forumindex Forums Modellen Astra voorpijp gezocht

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur

Ik zoek voor mijn astra x1.6sz automaat bj 93 een nieuwe voorpijp ik kan deze echter nergens vinden. :wtf
    Ben al bij brezan geweest en die kunnen verschillende voorpijpen leveren maar niet diegene die ik onder mijn auto heb hangen. Heb ook al op verschillende onderdelen site’s gekeken maar kan zo niets vinden. Zoals je op de foto’s kunt zien gaat het om een vrij korte pijp met twee bevestigings punten er op vast gelast. Als iemand nog wat heeft liggen of weet waar ik deze kan bestellen dan hoor ik dat graag.

Mvg,
    gerrit

Hoezo is zo’n ding niet te krijgen. Die kunnen ze toch zo bestellen. zo’n aparte auto is het toch niet.

[rquote=1848702&tid=141070&author=skip]Hoezo is zo’n ding niet te krijgen. Die kunnen ze toch zo bestellen. zo’n aparte auto is het toch niet.[/rquote]

Dat dacht ik ook maar ze hebben in twee boeken gekeken en op de computer maar de pijpen die ze kunnen leveren zijn of veel te lang plus ander model of met dubbele pijp.

Mvg,
    Gerrit

Is er bij de opel dealer geen originele te krijgen? Die kunnen vaak exact uitzoeken aan de hand van bouwjaar/ motortype, welke verschillende pijpen er leverbaar zijn.

[rquote=1848720&tid=141070&author=Driekus]Is er bij de opel dealer geen originele te krijgen? Die kunnen vaak exact uitzoeken aan de hand van bouwjaar/ motortype, welke verschillende pijpen er leverbaar zijn.[/rquote]

Daar ben ik vandaag ook nog geweest alleen daar laten ze je gewoon 10 min wachten terwijl het personeel gezellig staat te kletsen op kantoor terwijl ze je gewoon zien staan. Ben ook maar gewoon weggelopen dit is namelijk de tweede keer dat ze mij dat flikken. Ze zijn daar heel vriendelijk als je voor een nieuwe auto komt maar als je met een wat oudere auto voor komt rijden dan zien ze je niet staan en als je al geholpen wordt vindt ik ze ook niet bepaald vriendelijk.
    Daarom hoop ik ook dat iemand nog een betrouwbaar adres weet waar ik deze pijp gewoon kan bestellen.
    Zo niet dan rijd ik van de week wel even naar de opel dealer in Lemmer toe is wel wat verder rijden maar daar zijn ze wel een stuk vriendelijker.

Mvg,
    Gerrit

quote Gerrit : Ze zijn daar heel vriendelijk als je voor een nieuwe auto komt maar als je met een wat oudere auto voor komt rijden dan zien ze je niet staan en als je al geholpen wordt vindt ik ze ook niet bepaald vriendelijk.
    Je geeft zelf all de oplossing aan voor dit probleem ; lekker semi geïnteresseerd naar een nieuwe auto
    staan kijken , en als ie komt gewoon zeggen dat je het even (vraagprijs) niet bij je hebt en dus maar even
    je oudje weer repareerd.
    Ps ; hoe oud is dat olie filter (dat ziet er gevaarlijk geroest uit)

Inderdaad….dat olie filter is al veel te lang niet vervangen…

Desnoods las je er een nieuwe pijp overheen, halverwege, met een flens er aan.

[rquote=1848768&tid=141070&author=OPCdriver]quote Gerrit : Ze zijn daar heel vriendelijk als je voor een nieuwe auto komt maar als je met een wat oudere auto voor komt rijden dan zien ze je niet staan en als je al geholpen wordt vindt ik ze ook niet bepaald vriendelijk.
    Je geeft zelf all de oplossing aan voor dit probleem ; lekker semi geïnteresseerd naar een nieuwe auto
    staan kijken , en als ie komt gewoon zeggen dat je het even (vraagprijs) niet bij je hebt en dus maar even
    je oudje weer repareerd.
    Ps ; hoe oud is dat olie filter (dat ziet er gevaarlijk geroest uit) [/rquote]

Geloof me bij de opel dealer bij mij in de buurt zien ze mij niet meer ik rij de volgende keer wel wat verder.
    En wat het olie filter betreft dat was mij ook al op gevallen dat is het volgende wat ik even moet doen voor dat die gaat lekken.

Mvg,
    Gerrit

[rquote=1848777&tid=141070&author=Fearless]Desnoods las je er een nieuwe pijp overheen, halverwege, met een flens er aan.[/rquote]

Dat zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn maar ik heb helaas geen lasapparaat en ik heb het liever in 1 keer goed. Ik snap alleen niet dat ik nergens zo pijp kan bestellen misschien is dit model pijp maar heel kort in productie geweest. :hmmz

Mvg,
    gerrit

Deze voorpijp lijkt er wel op. Is alleen voor een 1.4 automaat volgens de website??
    http://www.uitlaatdiscounter.nl/index.php?cPath=309_314_1340_5955_5959

[rquote=1848824&tid=141070&author=Driekus]Deze voorpijp lijkt er wel op. Is alleen voor een 1.4 automaat volgens de website??
    http://www.uitlaatdiscounter.nl/index.php?cPath=309_314_1340_5955_5959%5B/rquote%5D

Klopt deze had ik al gezien maar ik weet niet of de diameter het zelfde is en volgens mij is de voorste bevestiging bij mij ook anders.

Mvg,
    Gerrit

stuur ze gewoon een mailtje dan kunnen hun je vertellen welke voorpijp je nodig heb ,mij motor type stond ook niet in de lijst maar ze hadden me uitlaat wel , is de volgende dag al binnen ,erg goedkoop,ziet er het zelfde uit als origineel .

[rquote=1848883&tid=141070&author=b07]stuur ze gewoon een mailtje dan kunnen hun je vertellen welke voorpijp je nodig heb ,mij motor type stond ook niet in de lijst maar ze hadden me uitlaat wel , is de volgende dag al binnen ,erg goedkoop,ziet er het zelfde uit als origineel .[/rquote]

Dat kan ik wel eens doen bedankt voor de tip.
    Mvg,
    Gerrit

[rquote=1848997&tid=141070&author=Blue-Dragon]Is het deze die je zoekt?

http://www.mijnautoonderdelen.nl/zoeken-op-voertuig/?pid=4&menucode=12&partcode=969%5B/rquote%5D

Ik heb even gekeken en ze hebben twee pijpen die er op lijken maar helaas net anders zijn. In de pijpen die hun verkopen zit een knik in en dat heeft die van mij niet en op de pijp van mij zitten twee bevestigings punten gelast en die hun verkopen maar 1. In ieder geval bedankt voor het mee zoeken.

Mvg,
    Gerrit

Je kunt daar op de site ook via het kenteken gaan zoeken.

[rquote=1849031&tid=141070&author=Blue-Dragon]Je kunt daar op de site ook via het kenteken gaan zoeken.
    [/rquote]

Heb ik ook gedaan

http://www.hbase.nl

een proberen hebben veel

op http://www.hbase gekeken is onderdeel nr op 1-167 is voor een x 1,6 sz automaat voor pijp kost 99,60 bruto ex btw .

meteen olie filtertje ph4722 mee bestellen voor de prijs van4,46€

even Rijsbergen Hoofddorp bellen 023 5543810

daar koop ik en heb de de hbase aansluiting van .

en als ik me niet vergis staan ze op de http://www.winparts.nl site ook .en voor minder

Bert

http://www.prettycars.nl. Die zijn het goedkoopste met uitlaten.

Heb net toevallig een andere voorpijp gehaald.
    In ieder geval bedankt voor het meedenken.:thumbup

kostte hij?

Een gebruikte voor 20 euro

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.