Voorbereiding Corsa C.

Forumindex Forums Modellen Corsa Voorbereiding Corsa C.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

In hoever is een Corsa C uit 07/2003 voorbereid op elektrische spiegels?
    Irriteer me mateloos aan de handbediende bij elke hobbel gaan ze uit hun verstelling.

Kan ik het op een simpele manier checken of zijn ze gewoon nooit voorbereid hierop?

Gr. Jim

:wtf iemand??

sommigen mensen werken ook nog overdag…..dus als je even geduld hebt heb je vanavond wel een antwoord denk ik…. en anders even naar de dealer rijden die zullen je het vast ook wel kunnen vertellen,weet wel dat het wat werk is zoals relais etc plaatsen

Mvg Ivar

Kijk of er bedrading loopt in de spiegel. Of check de bedrading naar de spiegel toe vanuit het interieur.

@JimSon wrote:

bij elke hobbel gaan ze uit hun verstelling.

Da’s ook niet helemaal goed: ze zouden redelijk bobbelproof moeten zijn.
    Een beetje versleten misschien?

@ivartje wrote:

sommigen mensen werken ook nog overdag…..dus als je even geduld hebt heb je vanavond wel een antwoord denk ik…. en anders even naar de dealer rijden die zullen je het vast ook wel kunnen vertellen,weet wel dat het wat werk is zoals relais etc plaatsen

Mvg Ivar

Ik werk ook gewoon overdags hoor :jerry maar ik plaatse mijn reactie alleen omdat ik al zag dat het meer dan 20x bekeken was hahaha…

Maargoed, ik ga idd vanmiddag ff kijken achter m’n deurpaneel.
    En hopenlijk zit het er en anders ga ik draden trekken on het elektrisch te kunnen maken.

Gr. Jim

@VideoRipper wrote:

@JimSon wrote:

bij elke hobbel gaan ze uit hun verstelling.

Da’s ook niet helemaal goed: ze zouden redelijk bobbelproof moeten zijn.
    Een beetje versleten misschien?

Ja dat zou je wel denken idd, zwaar irritant. Maar ff op onderzoek uitgaan vanmiddag/vanavond.

Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor de reacties allemaal.

Gr. Jim

Heb helaas nog geen tijd gehad om te checken of mijn corsa hierop voorbereid is.

Iemand anders hier al ervaring mee gehad kwa controle op voorbereidingen in corsa c’s?

Gr. Jim

Zo ziet dat eruit.

Als je de zijkanten demonteer dan heb je ook onderstaande clipjes nodig omdat deze tijdens het demonteren eigenlijk altijd wel afbreken.

Veel succes.

Thnks for the picture :thumb

Gr. Jim

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.