Vibra Technics Engine Mount Uprated

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Vibra Technics Engine Mount Uprated

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Iemand ervaring met de Vibra Technics Engine Mount Uprated?
    http://www.courtenaysport.co.uk/buy-online/shop-by-category/suspension/poly-bushes/engine-mount-side-uprated-road-z20lex-astra-zafira/prod_980.html
    Deze zou namelijk het kantelen drastisch verminderen, zonder extra trillingen.
    Ziet er wel goed uit maar of het nu ook echt werkt.
    Moet wel zoiets hebben want heb namelijk iets meer pk’s en koppel erbij gekregen ;)
    Er zit nu al een Polyurethane front engine insteek geval in. Werkt wel wat maar nog niet zoals ik wil.

Echt helemaal niemand???

ik heb er ook wel naar zitten kijken, ben wel benieuwd hoe stug ze zijn.

ik ben alleen nog niet toe aan nieuwe motorsteunen geloof ik

Ik denk dat ik er gewoon zo één ga bestellen.
    Want Courtenay ging iets veranderen en daarom moest je nu je punten opmaken voordat ze in 2013 weg zijn.
    Heb nog 89 pond aan punten.:thumb
    Beter gebruik van maken voordat ze wegzijn.

@DarkplayeR-69 wrote:

Ik denk dat ik er gewoon zo één ga bestellen.
    Want Courtenay ging iets veranderen en daarom moest je nu je punten opmaken voordat ze in 2013 weg zijn.
    Heb nog 89 pond aan punten.:thumb
    Beter gebruik van maken voordat ze wegzijn.

das goed dat je dat zegt man!!

daar ga ik dan ook maar ff achteraan, want heb ook nog wel wat puntjes

Hallo allemaal ,

Wij zien dat er redelijk wat vragen zijn betrefende Vibratechnics motorsteunen.
    Wij zijn de importeur voor Nederland van Vibratechnics Engeland en hebben al diverse van deze steunen verkocht en gemonteerd .(ook van Powerflex trouwens !)

De Vibratechnics steunen geven veel meer “steun” aan de motor en is zeer geschikt voor sportief straatgebruik en race , maar geven wel bij stationair toerental meer motorvibraties.
    De vibraties zijn weg bij rijden !

Voor prijzen en andere vragen stuur email naar info@speedequipment.nl

Zeer irritant is het, bij gas geven resoneert heel je auto.

Beter je flex stuk cq. oem motorsteunen een keer vaker vervangen.

Heb jij dan niet dat je de motor voelt kantelen bij stevig optrekken en schakelen?
    Motorsteunen van mij zien er niet echt gaar uit.
    Merkte bij die powerflex insteek dat je toch altijd een resonatie voelt en hoort in de auto,
    is wat irritant maar valt nog mee te rijden.

Kan ik dan beter nieuwe oem steunen kopen en daar wa kit in doen?

Heb jij er ook een z20leh in trouwens? Ik voel mn blok niet echt excessief schokken eigenlijk…heb wel 2 flex stukken in mn uitlaat…en flex stuk in mn inlaat.

Nee z20let, heb 1 flexibel stuk in mn uitlaat, uitlaat komt van klasen moters af.
    Misschien dat de steunen dan toch wa gaar zijn…
    Maar heb nog voor 89 pond aan punten bij courtenay wat dit jaar op moet…

Even -offtopic maar wat is dat potje waar de carterventilatieslang heen gaat aan de achterkant? Wat is het nut?

Een oil-catch can, vangt de olie op die met de carterontluchting meekomt. Hierdoor gaat er minder zooi terug je motor in.

Deze tjap zat er in na een half jaar.

Valt opzich nog wel mee, maar vind het wel mooi staan in de motorruimte ;)

Denk dat ik er verse oem mounts inzet, en die 89 pond mooi besteed aan Eibach Pro-kit veren :D

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.