Vervolg van: 'waar is deze stekker voor'

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vervolg van: 'waar is deze stekker voor'

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door .
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur

Nee, nou weet ik nog niks ! :hmmz

De stekker is dus van een carkit ( bijv. Nokia ). Maar…………………… Waarom zit er boven de hemel dan die stekker die naar beneden loopt en past daar een voedingskabeltje in met ‘mikrofon’er op??

:o

boven moet je een mikrofoon aansluiten,en omdat er een aansluiting voor een originele opel-mikrofoon zit kan je die dus gebruiken.

en onder kan je een ck-7w (van nokia) aansluiten,want dat verloop kabelsetje is daarvoor.

origineel gepost door speaker

Maar…………………… Waarom zit er boven de hemel dan die stekker die naar beneden loopt en past daar een voedingskabeltje in met ‘mikrofon’er op??

Hallo,

Ik heb deze stekker toen ook gebruikt, ik heb toen de NCDC-2015 met Telematik-unit achteraf ingebouwd, dus ook de Originele microfoon gebruikt (zoals af fabriek dus).

Even over je u2u

De lintkabel, komt van achter uit je Vectra dat klopt!

Alleen die met mikrofon er op niet, dit is maar een klein stukje (dus vanaf de koperen kabel gaat deze naar de stekker bij je binnenverlichting)

Groetjes, Joche

origineel gepost door 14XE
    dat maakt ook niks uit,nu weet speaker het ook :jerry:jerry:jerry

:thumbup

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

origineel gepost door speaker

Maar…………………… Waarom zit er boven de hemel dan die stekker die naar beneden loopt en past daar een voedingskabeltje in met ‘mikrofon’er op??

Hallo,

Ik heb deze stekker toen ook gebruikt, ik heb toen de NCDC-2015 met Telematik-unit achteraf ingebouwd, dus ook de Originele microfoon gebruikt (zoals af fabriek dus).

Even over je u2u

De lintkabel, komt van achter uit je Vectra dat klopt!

Alleen die met mikrofon er op niet, dit is maar een klein stukje (dus vanaf de koperen kabel gaat deze naar de stekker bij je binnenverlichting)

Groetjes, Joche

Owkee, ik ga van de week ff kijken ( als het mooi weer is ) :P

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.