Vervanging bedrading elec ramen, verlichting….

Forumindex Forums Modellen Kadett Vervanging bedrading elec ramen, verlichting….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hey allemaal,

ik ben bezig met het opknappen van en kadett e gsi cabrio. Ik ben nu bij de bedrading. Er is alleen 1 probleem; ik heb nul komma nul verstand hiervan!!! Dus voordat ik begin zou ik graag jullie willen vragen om wat tips of misschien hebben jullie wel iets van schema’s o.i.d.? Het gaat hierom de bedrading van de electrische ramen, verlichting en startonderbreker. Al denk ik dat de laatst genoemde niet zo’n probleem is. Ik wil het graag allemaal vervangen met nieuwe bedrading, dus misschien weten jullie ook nog een leuk adresje waar ik terecht kan voor de juiste bedrading?!

Mvg,

Jeffjay

Is er iets mist met de orginele bedrading of niet

k ken de bedrading wan een kadett zo goed als uit me hoofd

evt met foto’s oid

waar kom je vandaan misschien dat k je dan makkelijker kan helpen

De electrische ramen zijn er later ingeplaatst, maar dat is naar mijn mening niet netjes gedaan!. Die van de verlichting is gewoon erg verouderd.. Toen ik hem kocht was het een echte roestbak en was niet mooi onderhouden!. De startonderbreker is er ook zelf ingeplaatst en daar heeft de vorige eigenaar gewoon een lichtschakelaar voor gebruikt die in de kofferbak ligt.. Haha.. Ik wil die naar voren verplaatsen en de schakelaars van de elec ramen wil ik ook een ander plekkie geven. Ik zal wat foto’s van de auto plaatsen. Van de bedrading zal ik later doen, want daar heb ik nu geen foto’s van..

Greetzz

Oja ik kom uit Hoorn (noord holland) trouwens..IMG_0626.JPG

K zou t voorzichtig los maken en goed kijken zo is dat goed te doen

de startondrbreker zal bij de stuurcolom aangesloten zijn op een van de draden

voor je ramen kan je alles er uithalen en verlengen/verleggen denk k zo

welk deel voor de verlichting wil je doen? k heb misschien nog wel een kabelboom liggen denk ik maar is net welke je zoekt

Ok thanx..

De verlichting van de voorkant wil ik helemaal opnieuw doen.. Ik heb een xenon set gehaald daarvoor.. Ik denk dat die startonderbreker wel simpel is.. De ramen en verlichting zal wat lastiger voor me zijn, maar ik zal alles op mn gemak ff bekijken.. Als ik vragen heb weet ik je te vinden ;-)

Weet je toevallig een shop die alles verkoopt voor dit soort dingen?. En is die kabelboom van je geschikt voor wat ik wil gaan doen?.

Greetzz

Dat is een dashboard boom en daar zit de verlichting in

xenon set kan je zo er aan prikken hoor op de orginele stekkers heeft mijn v6 ook

voor bedrading zou k gewoon naar de materialen shop gaan alleen hebgen ze niet dezelfde kleuren

De ramen gewoon 1 voor 1 de draden willelen en solderen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.