Versies Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Versies Astra J

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    roderickvd
    Deelnemer

Beste allemaal,

Allereerst even voorstellen: mijn naam is Roderick. Aanstaande zaterdag kunnen wij onze Astra J uit 2009 met 30.000 km op de teller ophalen. Voor ons een grote stap van oude bolides uit de jaren ’90 met twee ton op de teller. Ook voor het eerst een Opel. We staan te trappelen! Zie ook onderstaand plaatje.

In het enthousiasme heb ik via deze site de owner’s manuals kunnen vinden van modeljaar 2011, editie augustus 2010. Wat mij ook tot mijn vraag brengt: bestaan er tussen de Astra J’s sinds 2009 nog productieverschillen, dus in hoeverre gaat die manual op voor mijn toekomstige Astra J?

Ik ben me bewust van het verschijnen van nieuwe navi’s, de GTC- en OPC-modellen en enkele nieuwe motoren. Vraag me af of er gedurende de productie nog andere noemenswaardige verschillen te merken zijn.

Met vriendelijke groet,

Roderick

Opel_Bjorn
    Deelnemer

Ge hebt de versie’s:
    -Essentia
    -Enjoy
    -Sport
    -Cosmo
    _OPC

Zo te zien ga die van u nen Essentia (ene waar echt niks opzit) of nen Enjoy zijn. Waarschijnlijk is die van u een Enjoy.

roderickvd
    Deelnemer

Bovenstaande is een Edition. Zijn ze gedurende de productie sinds 2009 van binnen of buiten nog gewijzigd? Ik denk aan facelifts, nieuw motormanagement, enzovoorts. Kortom: verschilt een 2009 Edition van een 2012 Edition?

Astra 1.4 NZ
    Deelnemer

Er zijn nog geen facelifts of andere veranderingen doorgevoerd

Opel_Bjorn
    Deelnemer

Navigatie is van de DVD800 naar de 900 gegaan, de rest is er ni veel veranderd

arjontje
    Deelnemer

Er is alleen een gt versie bij gekomen. die heeft een andere voor bumper en led verlichting in de bumper.

roderickvd
    Deelnemer

Thanks allen!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.