verschillende diameter velggat corsa a en b?

Forumindex Forums Modellen Corsa verschillende diameter velggat corsa a en b?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

heb een tijd geleden een corsa b erbij gekocht…
    nu had ik nog leuke lm velgen van de corsa a liggen ….echter zijn de gaten ervan om op een corsa b te zetten nu te groot.
    is dit een algemeen gegeven en hoe los ik dit op? opvulringen ofzo?

bvd rammaz

http://www.centreerringen.nl/?gclid=CISYrvfp4awCFQcm3godCDnspA” onclick=”window.open(this.href);return false;

vaak worden daarvoor centreerringen gebruikt idd. Zonder kan ook wel, dan centreer je m met de bouten. Gewoon de bouten met de hand erin draaien en dan met de ratel de bouten steeds om en om een kwartslag aandraaien. Daar heb ik nog nooit problemen mee ondervonden. Maar centreerringen zijn wel het beste ;)

:hmmz als ze van een a corsa af komen moeten ze normaal zo op een b passen de diameter is indentiek

Zelfs die van een D is hetzelfde, pas nog een setje van mijn B op me pa zijn D gezet.

hello,

ja ik vind het ook raar…….ik ging er al vanuit dat het compatibel was…..dus ik was erg verbaasd.
    je moet de velgen er zo op doen dat ze op de bouten rusten en daar houdt ik niet zo van.
    het zal toch niet wezen dat ik weer zon speciale corsa heb…..hehe

ieder geval bedankt !!

rammaz

Is ook Compatibel, mag niet verschillen.

Naafgaten voor Opel 4gaats, zijn gelijk.

Naafgaten voor Opel 5gaats, zijn gelijk.

4 en 5gaats verschilt wel.

Zo ook de naven van de Astra-J, en Insignia.

Willem

Waarschijnlijk heeft de TS gewoon ergens zijn centreerringen opgeruimd en vergeten dat hij ze heeft. :jerry

Ik heb een set velgen gekocht van iemand met een ascona, deze naafgaten zijn ook NIET gelijk aan die van mijn corsa B.

Ligt aan wat voor Ascona, de RWD’s kunnen andere naafdia’s hebben, de Ascona-C is gelijk aan de overige FWD 4gaats modellen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.