Vernieuwde marktplaats nu geopend. Bekijk hem nu!

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Vernieuwde marktplaats nu geopend. Bekijk hem nu!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 171)
  • Auteur

Een optie “alle” toevoegen is niet zo moeilijk, alleen de zoekfunctie kan zoeken op 1 selectie, dus zoek je op “alle” dan zal hij alleen de advertenties weergeven die op “alle” staan. Dus zal niet alle selecties aangeven.

Misschien een betere optie is om dit veld niet verplicht te maken.

@hanskadett wrote:

werkt fijn……
    maar persoonlijk vond ik het oude fijner ook met het plaatsen van pics enz

In de advertentie-omschrijving kan je op exact dezelfde manier een foto plaatsen zoals op het gehele forum.

In de advertentietekst geef je een url naar een foto met de [img]-tags
    VOORBEELD: [ img]http://www.mijnalbum.nl/foto.jpg[/img]

Voor de minithumb geef je alleen een url naar de foto zonder de [img]-tags
    VOORBEELD: http://www.mijnalbum.nl/foto.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

Erg netjes hoor! Ziet er heel goed uit! Heel overzichtelijk!

Ik wil mijn banden te koop zetten maar ik kan nergens de knop “nieuw topic” vinden in de te koop sectie :wtf

Je moet bovenin marktplaats Beta aan klikken :thumb Op het forum word nu marktplaats gebruikt en valt het oude ewg denk ik

Nieuwe rubriek toegevoegd: Uitlaten en dempers

@Senatorman wrote:

Nieuwe rubriek toegevoegd: Uitlaten en dempers

perfect :thumbup

Wanneer wordt het kopje ‘Diensten’ toegevoegd?
    Dan kunnen mensen daar ook plaatsen wat ze voor een ander willen/kunnen betekenen.

Nieuwe rubriek als pilot toegevoegd: Diensten.

Deze rubriek is alleen bedoelt voor leden die (eventueel tegen een kleine vergoeding) een ander lid willen helpen.
    Dus niet bedoelt voor proffessionele aangeboden diensten.
    wij modereren hierop, indien er toch teveel proffesionals hun diensten aanbieden zal deze rubriek verwijderd worden.

Enkele fouten opgelost:

Zo werkt paypal weer in euro’s, en niet meer in Dollars.
    en de betaalde advertenties hebben nu een prominente plaats gekregen in de header.

Bedankt dat je mn uitlaatjes even hebt overgesjouwd ;) goed bezig :thumb

geen probleem, heb nu nog last van me rug. haha

:D lol
    heb mn diensten aangeboden
    ga er alleen geen foto van mezelf bijzetten dat schrikt zo af hahaha

Ik zal mijn diensten binnenkort ook plaatsen.

@trashmetal wrote:

:D lol
    heb mn diensten aangeboden
    ga er alleen geen foto van mezelf bijzetten dat schrikt zo af hahaha

Wat zal jij dronken worden als je voor bijna alles een kratje bavaria vraagt. :jerry

en allemaal blije mensen :jerry

Als ik nu een complete auto in onderdelen wil aanbieden, zullen er dan echt aparte verkooptopics gemaakt moeten worden?

@kimmiej666 wrote:

Als ik nu een complete auto in onderdelen wil aanbieden, zullen er dan echt aparte verkooptopics gemaakt moeten worden?

Je kan alle losse onderdelen in de rubriek “diverse” plaatsen, en bij elke onderdeel vermeld je een (vraag)prijs

Zo te zien is de Bèta versie overgegaan en is dit de definitieve versie? Verder zijn die advertenties boven iedere pagina wel leuk!

is het misschien niet een idee om in het marktplaats gedeelte een apparte zoekbalk bovenaan te maken?

die specifiek alleen daarin zoekt, ik snap dat de normale zoekfunctie dat ook kan.. maar ff voor het gemak :P

@Senatorman wrote:

@kimmiej666 wrote:

Je kan alle losse onderdelen in de rubriek “diverse” plaatsen, en bij elke onderdeel vermeld je een (vraag)prijs

Ok helder. Bedankt.

ik zie bij de advertentie woonplaats staan, waar kan ik dat in vullen ,bij mij staat er nog niks in gevuld.

greetz

Marcel

Woonplaats heb je al ingevuld in je profiel. Deze wordt door een kleine fout nog niet weergegeven in marktplaats

oke , dan komt het goed

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 171)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.