Vermogen weg

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Vermogen weg

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ktgdieke
    Deelnemer

Hey,

Nadat ik mijn C Kadett weg heb gebracht voor een beurt, kreeg ik hem terug met veel minder vermogen dan eerst.

De garage zei dat ze er nieuwe contactpuntjes in hadden gezet op .40, nieuwe bougies, een thermostaat en dat hij de instellingen van de carburateur had aangepast aangezien hij rond de 1200 toeren stationeer liep.

Voordat ik hem naar de garage bracht trok de 1600 motor lekker door en stotterde nooit! Maar nu is ineens al het vermogen weg en hoor je af en toe een plof in de carburateur bij lage toeren als je optrekt. Nu zegt de garage dat ze hier ook niks mee kunnen.

Mijn vraag is dus, hoe kan ik weer mijn vermogen terug krijgen? Heeft het met de contactpuntjes te maken of moet ik de carburateur anders instellen? Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Freek

Opel_Bjorn
    Deelnemer

volgens mij staat je ontsteking niet volledig op punt

ktgdieke
    Deelnemer

Als dit zo is zou ik toch gewoon terug moeten gaan naar de garage zodat die dit weer goed afstellen ofniet dan. Of zou ik dit zelf kunnen doen.

Opel_Bjorn
    Deelnemer

idd zouden ze in de garage toch moeten doen, en anders een strobolamp kopen en lekker zelf regelen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.