verlichting brand soms iets minder fel.

Forumindex Forums Modellen Astra verlichting brand soms iets minder fel.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur

Volgens mij kan een zwaardere dynamo geen kwaad. Veel mensen die een dikke audio setup erin hebben nemen standaard al een zwaardere dynamo. En auto’s met airco hebben volgens mij een zwaardere accu en dynamo erin zitten omdat airco best wel iets nodig heeft.

Succes ermee.

toevallig de airco niet aanstaan? als ik de airco aan heb staan gaat mijn verlichting ook geregeld zwakker branden. vooral als die extra koelvin aanslaat op de condensor. (ik heb een 70 ampere accu)

Hey oscar,
    zal vanavond nog eens kijken. Heb laatst wel de airco aangehad vanwege ramen die telkens besloegen.
    Probleem is nu over.

Ik zelf heb ook een 72AH accu erin zitten met een 100AH dynamo. Heb een astra 2.0 16V DI (diesel met airco). Maar als mijn auto koud is en voor een stoplicht sta zie ik ook soms de verlichting van TID en KM teller stand een beetje knipperen. Het is geen disco maar als je goed kijkt zie je dat het heel lichtjes knippert.

En het licht niet aan de accu want die is pas 1 maand oud en mijn dynamo hebben ze ook 1 maand geleden doorgemeten en toen was alles goed. Je kunt natuurlijk een accu en dynamo test laten uitvoeren als je het niet
    vertrouwd.

Hoop dat je de oplossing vind.

auto gaat morgen naar de garage voor een nieuwe thermostaat.
    laat ik ze ook gelijk ff naar de dynamo kijken.

[rquote=1870893&tid=142225&author=Dolby]Ik zelf heb ook een 72AH accu erin zitten met een 100AH dynamo. Heb een astra 2.0 16V DI (diesel met airco). Maar als mijn auto koud is en voor een stoplicht sta zie ik ook soms de verlichting van TID en KM teller stand een beetje knipperen. Het is geen disco maar als je goed kijkt zie je dat het heel lichtjes knippert.

En het licht niet aan de accu want die is pas 1 maand oud en mijn dynamo hebben ze ook 1 maand geleden doorgemeten en toen was alles goed. Je kunt natuurlijk een accu en dynamo test laten uitvoeren als je het niet
    vertrouwd.

Hoop dat je de oplossing vind. [/rquote]

meestal heb ik feestverlichting als ik mijn richtingaanwijzer aan heb staan:P

let er maar eens op, hebben wel meer g-tjes:afro

[rquote=1871244&tid=142225&author=OscaR-16v][rquote=1870893&tid=142225&author=Dolby]Ik zelf heb ook een 72AH accu erin zitten met een 100AH dynamo. Heb een astra 2.0 16V DI (diesel met airco). Maar als mijn auto koud is en voor een stoplicht sta zie ik ook soms de verlichting van TID en KM teller stand een beetje knipperen. Het is geen disco maar als je goed kijkt zie je dat het heel lichtjes knippert.

vertrouwd.

Hoop dat je de oplossing vind. [/rquote]

meestal heb ik feestverlichting als ik mijn richtingaanwijzer aan heb staan:P

let er maar eens op, hebben wel meer g-tjes:afro[/rquote]

Dan heb jij een massaprobleem.
    Maar breng de auto zo naar de garage en ik hoor het morgen wel, wat ze te melden hebben.

Enne wat is hieruit gekomen? Is het probleem nu opgelost.

garagemonteur heeft mij verteld dat hij meerdere opels heeft gehad die dit probleem hadden.
    hij vertelde dat dit in de dynamo zat en eigenlijk geen kwaad kon.
    is alleen hinderlijk.
    maar zal eens kijken hoe zo’n zware dynamo ik heb.
    misschien dat deze te licht is.
    wil een auto zonder problemen, want dit stoort mij.

Dus het probleem is nog steeds niet verholpen als ik je verhaal goed lees.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.