verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders

Forumindex Forums Modellen Insignia verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 177)
  • Auteur
    Berichten
  • #18106774

    Wat hadden jullie betaald voor je eibach veren setje als ik vragen mag? :D

    #18106775

    @Jram wrote:

    Wat hadden jullie betaald voor je eibach veren setje als ik vragen mag? :D

    Volgens mij was het iets van 180 Euro als ik het me goed heriner

    #18106776

    Nette prijs! Waar? :D

    #18106777

    @Jram wrote:

    Nette prijs! Waar? :D

    hier heb ik ze rechtstreeks kunnen kopen http://www.kscimport.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #18106778

    :thumb

    #18106779

    deze intrax veren zijn beter en met een mooier resultaat.

    http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-onderstel/verlagingsveren?page=7″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Met eibach en H&R hangt je insignia voor het zicht altijd wat achterover.
    (lijkt net of je kofferbak altijd zwaar geladen is)
    Met de intrax veren die wij hebben niet.

    #18106780

    Jij bedoeld die van intrax 30/25?
    Waarom zijn die beter? Eibach heb ik veel goede verhalen over gehoord.

    #18106781

    @Jram wrote:

    Jij bedoeld die van intrax 30/25?
    Waarom zijn die beter? Eibach heb ik veel goede verhalen over gehoord.

    hallo

    intrax is zeker zo goed!
    Maken zelf alle veren voor de racerij en is daar super bekend!!
    Ga maar is een dagje zandvoort / assen kijken dan zie je hoe vaak je intrax tegen komt.
    Bedoel inderdaad de set van 30/25 of 40/35
    Met de set van H&R / EIBACH hangt de insignia voor het oog altijd achterover net of deze
    zwaar geladen is. Vind ik persoonlijk geen gezicht maar dat is natuurlijk smaak.
    Maar als jij liever eibach hebt is dat ook goed even goede vrienden. :D

    #18106782

    :thumb

    Rijden er hier veel met intrax? En wat zijn de ervaringen?

    #18106783

    ik heb intrax 40 -35 en zoals eugene zegt hebben deze niet de indruk van belading te hebben .

    rijkwaliteit ze zijn een klein beetje stugger als orgineel maar voor mij verwaarloosbaar .

    #18106784

    Ik heb ook intraxx. Rijd prima

    #18106785

    30/25?

    #18106786

    Hoe is de kwaliteit van de intrax t.o.v de originele veren?

    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    #18106787

    @joost077 wrote:

    Hoe is de kwaliteit van de intrax t.o.v de originele veren?

    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Kwaliteit is perfect zo ook het comfort!
    Maar je weet als je gaat verlagen dat je altijd wat van dat comfort moet inleveren.
    Wil je dat niet moet je je auto niet verlagen.
    Maar comfort is nog gewoon goed zolang je niet lager gaat dan 3-4 cm want dan kun je
    gewoon je originele schokbrekers behouden en dan wordt het geen kart!

    #18106788

    @Jram wrote:

    30/25?

    7 van de 10 die hem verlaagd hebben hier rijden 40-35
    Maar is natuurlijk maar net wat je zelf wilt.

    #18106789

    ik heb op m’n vorige insignia 30/25 gehad, daar merkte je niet van dat hij verlaagd was, maar stond wel een stuk beter.

    ik heb op m’n huidige insignia 40/35 en daar is hij wel wat stugger mee, maar het comfort is nog goed hoor :)

    de intrax veren vind ik heerlijk rijden. we hebben eibach op de fiat 500 en die vind ik erg stug geworden (35/35)

    #18106790

    Oke netjes!
    Ik moet ook rekening houden met de inrit voor me woning dus kan niet te laag, zal 1 deze dagen eens meten.
    Staan er ergens foto’s van je auto alphox? heb namelijk ook een witte, even kijken hoe het staat.

    #18106791

    @GM-Tuningparts wrote:

    @joost077 wrote:

    Hoe is de kwaliteit van de intrax t.o.v de originele veren?

    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Kwaliteit is perfect zo ook het comfort!
    Maar je weet als je gaat verlagen dat je altijd wat van dat comfort moet inleveren.
    Wil je dat niet moet je je auto niet verlagen.
    Maar comfort is nog gewoon goed zolang je niet lager gaat dan 3-4 cm want dan kun je
    gewoon je originele schokbrekers behouden en dan wordt het geen kart!

    Iets inboeten aan comfort is voor mij geen probleem.
    Dan moeten ze er alleen nog onder en dat kan ik echt niet zelf :hmmz

    #18106792

    van waar ben je anders doe ik het wel voor je .

    #18106793

    @nicocorsa wrote:

    van waar ben je anders doe ik het wel voor je .

    Purmerend, Noord Holland. Das niet om de hoek :D

    #18106794

    hoe zou de dealer reageren ivm de garantie? heb namelijk een jaar occasion garantie…

    #18106795

    Ik heb een 4×4 Insignia met “flex ride” adaptive onderstel.
    Geeft dat problemen met verlagen?
    Want het staat hem wel zeer goed en ik zou het ook wel willen.

    #18106796

    @joost077 wrote:

    @nicocorsa wrote:

    van waar ben je anders doe ik het wel voor je .

    Purmerend, Noord Holland. Das niet om de hoek :D

    Kan ik evt regelen in de buurt van den bosch.
    Laat maar weten.

    #18106797

    @P@rick wrote:

    Ik heb een 4×4 Insignia met “flex ride” adaptive onderstel.
    Geeft dat problemen met verlagen?
    Want het staat hem wel zeer goed en ik zou het ook wel willen.

    Geen probleem!

    #18106798

    mijn foto’s staan hier:

    viewtopic.php?f=105&t=174866

    ik heb mijne verlaagd toen hij nog maar een jaar oud was, zat nog in fabrieksgarantie, tot nu toe altijd gedaan met m’n auto’s en nooit problemen gehad met garantie.
    ok op je schokbrekers zal je geen garantie meer hebben maar dat is het wel waard ;)

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 177)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.