verlagingsveren

Forumindex Forums Modellen Insignia verlagingsveren

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Heeft er iemand ervaring met v-maxx veren?
    zijn de veren van een break dezelfde als die van de sedan?

alvast bedankt

V-maxx veren zijn gewoon goed, denk zelfs dat de meeste andere “fabrikanten” ze gewoon bij v-maxx halen…
    Sedan en station zijn niet hetzelfde.
    Voor 200€ heb je een set rondom incl goca-attesten als je die nodig hebt, via pipo kan het goedkoper maar dan zonder attesten :thumb

Mercie voor het antwoord op de website van v-maxx kan je bij de break vanvoor lager gaan als vanachter en heb al gelezen dat de sedan precies op zen gat hangt als je rondom dezelfde verlaging legt

Station hangt ook op zijn gat, ik zou vooraan zeker minstens 1cm lager gaan als achteraan, dan komt het mooi.
    Maat van mij heeft 45/30 gehad onder zijn station en dat stond mooi, ikzelf heb 30/30 gehad en hing even hard op zijn gat als origineel.
    Mijn schroefset staat nu ook zo geregeld dat hij vooraan lager komt dan achteraan.

Waar heeft uwe maat die veren gekocht? Bij v-maxx kan je geen verschillende veren bestellen voor een sedan enkel voor de break.

Ahzo, ik wist niet dat je er voor een sedan zocht :hmmz mijn maat had ook een break :D
    Volgens mij kan je wel een setje 45-35 bestellen, beide veren bestaan dus moet mogelijk zijn, maar dan zal het sowieso zonder attesten zijn denk ik.
    En als ze niet willen gewoon via pipo :thumb

Wie is pipo?

Thanks

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.