Verlaging manta

Forumindex Forums Modellen Manta Verlaging manta

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hoi,

Ik sinds kort een manta b GTE.

Nu wil ik deze verlagen aleen zit te twijfelen tussen -60 of -80. wat moet ik dan allemaal aanpassen buiten de veren en schokdempers? en hebben jullie voorbeeld foto’s ervan?

grts

Mathijs

Ik heb zelf -60 onder me manta gelegt dan is die ook weer nie te laag inverband met drempels. ik heb alleen andere veren en schokdempers eronder gelegt voor de rest niks aangepast.

60 – 40

vind ‘m nog wat te hoog, dus als hij straks klaar is ben ik wel van plan 80/80 te kopen.

bij 80/80 moet je meer aan gaan passen, denk dat ie dan op z’n kegels komt te hangen en mischien op de aanlsag?? zit, heb de mijne 60 verlaagd en vind ik eigenlijk laag zat, denk dat ik met 80 helemaal niet meer over drempels kom, heb er nu vaak al moeite mee…

Heb mijne nu ook 60/40 lager rijdt mooi zo, dit icm gele koni’s lekker stuiteren is dat..

Toen ik hem net opgehaald had was de Manta 80/80 verlaagd, maar hier was echt niet mee te rijden!

Ik heb ook eens gezien dat H&R een setje van -55 mm heeft, een mooie tussenweg.

origineel gepost door Emiel-Manta
    60 – 40

vind ‘m nog wat te hoog, dus als hij straks klaar is ben ik wel van plan 80/80 te kopen.

Ik zou eerst -60/-60 proberen. Aan de voorkant is hij laag zat, maar hij staat ook iets voorover zo te zien….

zou ik ook nog kunnen proberen inderdaad.

maar ik ben er nog een beetje huiverig voor.
    had een set besteld, maar die is nooit aangekomen (bedrijf is failliet verklaard, en ik kan dus fluiten naar m’n centen)
    **leijers :P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.