Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › velgen krom
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
17 april 2010 om 09:32 #17220118
Een tijdje terug had ik een setje velgen gekocht en had deze van de week laten balanceren, ze zeiden daar dat de velgen een klein beetje krom waren maar dat ze wel goed gebalanceerd konden worden. Weet iemand of dat nou eigenlijk erg is?
17 april 2010 om 11:33 #17657823origineel gepost door OPelc
Een tijdje terug had ik een setje velgen gekocht en had deze van de week laten balanceren, ze zeiden daar dat de velgen een klein beetje krom waren maar dat ze wel goed gebalanceerd konden worden. Weet iemand of dat nou eigenlijk erg is?Het blijft trillen.
Dit krijg je er met balanceren niet uit.Het beste is dus om de velgen te richten.
Weet niet waar je vandaan komt?17 april 2010 om 12:04 #17657824uit omg eindhoven, moeten de velgen dan eigenlijk ook opnieuw gespoten worden?
17 april 2010 om 12:15 #17657825heej OPelc
ik zou net als arjontje al zei toch maar laten richten,
anders heb je idd grote kans dat het blijft trillen. en das weer ten nadelen van je wegligging.
je zou eens bij gruiters (veldhoven) kunnen proberen, daar heb ik ook al eens me wiellen laten richten.
koste toen 50eurie per velg.groente johan
17 april 2010 om 12:22 #17657826dat valt nog wel te doen, maar moeten ze dan ook opnieuw gespoten worden ofzo, of dat niet?
tot 80 km/u trillen ze in ieder geval niet, straks eens even een stuk snelweg pakken.
17 april 2010 om 12:28 #17657827heeej
ja, de mijne moest ik toen wel opnieuw spuiten, maar dat kwam omdat daar ook een scheur dicht gelast was.
dus weet niet of dat bij jou gespoten moet worden.groente
17 april 2010 om 14:06 #17657828origineel gepost door OPelc
dat valt nog wel te doen, maar moeten ze dan ook opnieuw gespoten worden ofzo, of dat niet?tot 80 km/u trillen ze in ieder geval niet, straks eens even een stuk snelweg pakken.
95% van de gevallen hoeft er na het richten niks meer aan de velg gedaan te worden.
Aangezien jij al zegt dat niet erg krom zijn, hoeft er niks gespoten te worden.
18 april 2010 om 12:01 #17657829ik heb het vandaag ook even met wat hogere snelheden geprobeerd (tot 190 ofzo) en ik krijg toch geen gekke trillingen, enkel een zeer lichte trilling maar dit had ik met mijn oude velgen ook, zou het dan toch wel meevallen met het krom wezen?
18 april 2010 om 18:36 #17657830origineel gepost door OPelc
ik heb het vandaag ook even met wat hogere snelheden geprobeerd (tot 190 ofzo) en ik krijg toch geen gekke trillingen, enkel een zeer lichte trilling maar dit had ik met mijn oude velgen ook, zou het dan toch wel meevallen met het krom wezen?misschien hoef je je auto alleen maar een keer uit te lijnen omdat ik uit je verhaal opmaak dat de trilling minimaal is
kan het goed zijn dat als je je auto uit laat lijnen bij Potters autobanden op de speelheuvelweg
dan heb je goed kans dat het allemaal in orde isgroetjes berry
18 april 2010 om 18:42 #17657831origineel gepost door rooidraakje
origineel gepost door OPelc
ik heb het vandaag ook even met wat hogere snelheden geprobeerd (tot 190 ofzo) en ik krijg toch geen gekke trillingen, enkel een zeer lichte trilling maar dit had ik met mijn oude velgen ook, zou het dan toch wel meevallen met het krom wezen?misschien hoef je je auto alleen maar een keer uit te lijnen omdat ik uit je verhaal opmaak dat de trilling minimaal is
kan het goed zijn dat als je je auto uit laat lijnen bij Potters autobanden op de speelheuvelweg
dan heb je goed kans dat het allemaal in orde isgroetjes berry
Hierbij worden weer 2 dingen door elkaar gehaald.
Je lijnt een auto uit, dit heeft niks met trillen te maken.
En balanceert de banden.Helaas kan ik vanaf hier niet zien hoe krom het wiel is.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.