veerpootbrug wiechers

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

heb juist een vraagje nadat ik een mail naar wiechers heb gestuurd in verband met een veerpootbrug (vooraan)
    voor een rekord e
    heb ze geen , in hun gamma
    ze kunnen dit wel maken als ze de auto zouden hebben

maar zijn er eventueel die ook passen van een monza ofzo
    dit hebben ze wel nog in hun gamma

grtz chriske

Rekord E en Monza bruggen passen onderling…

Alleen kan ik je die Wiechers bruggen afraden,omdat de motorkap niet meer mooi sluit,ik heb der zo 1 opzitten bij de A2 en die past 100% op de veerpoteren alleen komt ie net wat te hoog te liggen,en komt ie tegen zo,n verstevegings balk onder de motorkap aan waardoor het lijkt of de kap iets hoger ligt in 1 kant.

Beter kun je de Manzel bruggen nemen die achterlangs lopen.

Teminste die heb ik op de Monza A1 en dat gaat perfect.

Der zijn meer mensen die niet tevreden zijn over de Wiecher bruggen,en al is de auto 100% strak en niet ingezakt en al sluit de kap mooi dan is vaak na plaatsen van zo,n brug de sluiting niet meer zo mooi.

okee bedankt voor de info
    maar schijnlijk bedoel mantzel bruggen

of is het toch manzel

grtz chriske

wiechers moet je helemaal niet nemen, want die passen NIET op een rekord E.

of je moet een heel stuk uit de motorkap willen halen.:D

heb er hier net 1 gehad met zo’n wiechers ding erop:puke:puke de verstevigingsbalken moet je weg slijpen want anders kan de kap niet dicht, deze gaat dus sws niet dicht.

Dat hoeft dan bij een Monza weer net niet,maar 100% lekker passen bij een Monza doen die dingen absoluut niet.

Mantzel bruggen zijn idd veel beter…

zijn deze mantzel bruggen nog nieuw te krijgen
    want de zoektocht is moeilijk

grtz chriske

probeer deze van de week maar eens te bereiken :hmmz

Mantzel Tuning
    Eine Marke von nowack auto + sport

Adresse:
    Kruppstraße 42
    47475 Kamp-Lintfort
    Bundesrepublik Deutschland

Kontakt:
    Fon +49 (0)2842 9039108
    Fax +49 (0)2842 973399

Probeer Ronald Bolz is:
    info@24v-tech.de

Heeft ze meestal wel liggen,maar dan geen geen Manztel maar een nagemaakte versie van Mantzel maar dan anders gevormt dat ie ook bij de C26NE en C30SE past dat doen de gewone 12V Mantzel bruggen niet.

Volgens mij bestaat Mantzel niet meer of teminste doen ze niks meer als chip tuning of iets in die geest,was een tijd terug iets van op het OHF dat Mantzel niet meer is wat het was,dat iemand de rechten heeft opgekocht maar de niks fatsoenlijks mee doet of zoiets..

origineel gepost door GSE
    Probeer Ronald Bolz is:
    info@24v-tech.de

Heeft ze meestal wel liggen,maar dan geen geen Manztel maar een nagemaakte versie van Mantzel maar dan anders gevormt dat ie ook bij de C26NE en C30SE past dat doen de gewone 12V Mantzel bruggen niet.

Volgens mij bestaat Mantzel niet meer of teminste doen ze niks meer als chip tuning of iets in die geest,was een tijd terug iets van op het OHF dat Mantzel niet meer is wat het was,dat iemand de rechten heeft opgekocht maar de niks fatsoenlijks mee doet of zoiets..

heb eentje aangeboden gekregen die hij te koop had van een vriend was wel verchroomt 180€

denk niet dat hij ze nog maakt of liggen heeft

grtz

Moet je um vragen………Of ie ze nog heeft..

heb de vraag verstuurd

maar indien iemand eentje liggen heeft , of weet waar ik deze ergens kan vinden

geen wiechers ,
    of mss ook past van een ander opel model

grtz chriske

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.