vectra type c audio installatie aanleggen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra type c audio installatie aanleggen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

hallo medegebruikers van het opel forum.

ik zit zojuist met een probleem , ben bezig met audio installatie in mijn opel te leggen maar loop vast met het leggen van de voedingskabel + vanaf de accu naar binnen toe , maar vind geen mogelijkheid om hem naar binnen te krijgen?
    hebben jullie misschien een handige/ makkelijke manier daarvoor?

gr sven

Hoi Sven,

Heb de dop gebruikt aan rechterkant paravaan.

Groet C00kie

Zo als jij het uitlegt c00kie dan kom ik uit linksvoor onder de ruite wisser / kachel waar een dopje zit die je weg haald en vervolgens kom je die bout tegen?

Het is maar hoe je het ziet.. bestuurderskant is links en bijrijderskant is rechts van de auto. Links en rechts van de auto is voor mij altijd gezien zittend vanuit de bestuurderstoel. Maar goed als je vanuit de voorkant naar je auto kijkt ja dan zit die links ;)

Afhankelijk van de dikte van je kabels zou je dit gat kunnen gebruiken en anders ff dashboardkast verwijderen en kijken of je in de buurt een gaatje kunt boren om met een doorvoertule je kabel naar binnen te laten gaan. Deze tule evt nog extra afkitten om te voorkomen dat het water mee naar binnenkomt.

Greetz C00kie

inderdaad , zo deed ik het toen ook bij me corsa , gat geboord tussen me dashboardkastje en accu in , tule gebruikt en daarna lekker afgekit

Ben uit eindelijk toch maar via schutbord gegaan , klein sneetje in het rubber gemaakt en door gelegt uit eindelijk de makkelijkste manier.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.