Vectra Stw Opc-line Veren set compleet ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra Stw Opc-line Veren set compleet ?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 74 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 756)
  • Auteur

@lucas1975 wrote:

Goed om te lezen!!

heb je zelf de spullen besteld Leo, of weten ze daar wat je nodig hebt?

Dat weten ze daar nadat ze hebben proefgereden Lucas :thumb

@Punch wrote:

@lucas1975 wrote:

Goed om te lezen!!

heb je zelf de spullen besteld Leo, of weten ze daar wat je nodig hebt?

Dat weten ze daar nadat ze hebben proefgereden Lucas :thumb

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry Mijn secretaresse Thea heb je al antwoord gegeven woehahaha :vertag :vertag :hmmz :hmmz wel effe bellen van tevoren , dan weet je het zeker .
    Voelt in ieder geval een stuk fijner aan als daar voor .

:thumb Vandaag wat kleine stylisties aanpassingen spiegels raamspijlen en stuur in carbonlook gezet :thumb :thumb .
    http://i176.photobucket.com/albums/w186/kadettgte/IMG_5058_zps6c594a70.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;.
    .
    .

:thumb Vandaag wat kleine stylisties aanpassingen spiegels raamspijlen en stuur in carbonlook gezet :thumb :thumb .
    http://i176.photobucket.com/albums/w186/kadettgte/IMG_5058_zps6c594a70.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;.
    .
    .
    .
    .

:thumb Goed bezig Leo
    Waar haal je de tijd vandaan :angel

:jerry :jerry :jerry :jerry Je vrouw laten werken Whoehahaha :jerry :jerry :jerry :jerry

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:jerry :jerry :jerry :jerry Je vrouw laten werken Whoehahaha :jerry :jerry :jerry :jerry

Haha goeie :jerry :jerry :jerry

Ziet er goed uit Leo!! enne goe bezig!

.
    .
    .
    .

Je staat ook al op marktplaats .

http://link.marktplaats.nl/793112884″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Maar dit is toch niet voor de GTS?

:thumb :thumb :thumb Ja ik wil de achterdeur stijl van de gts er appart bij gaan doen , moet effe kijken of er vraag naar komt .
    Vec stw heb ik nu al bestelling geleverd. :hmmz gr Leo advertentie al aan gepast . :wors

:thumb :thumb :thumb Ja ik wil de achterdeur stijl van de gts er appart bij gaan doen , moet effe kijken of er vraag naar komt .
    Vec stw heb ik nu al bestelling geleverd. :hmmz gr Leo advertentie al aan gepast . :wors

Hier is 1 klant ;)

Groeten Jurgen,

Dat carbonlook staat best netjes.:)

Errug gaaf, van welk merk is die folie? Of is dat topsecret ;) Is dat van die fohnfolie ? :hmmz Dat wil ik ook op mijn Astra

He Lee ,als je het helemaal af wil maken moet je ook de zwarte afdeklat van de achterbumper meepakken.
    Heb het ook voor boven mijn mistlampen laten doen.
    Ziet er goed uit :thumb

:.
    .

Nice :wors Zou wel passen bij mijn grilletje
    Groet jraaf

@Punch wrote:

He Lee ,als je het helemaal af wil maken moet je ook de zwarte afdeklat van de achterbumper meepakken.
    Heb het ook voor boven mijn mistlampen laten doen.
    Ziet er goed uit :thumb

:kewlpics :kewlpics

:jerry :jerry @ahrend wrote:

Errug gaaf, van welk merk is die folie? Of is dat topsecret ;) Is dat van die fohnfolie ? :hmmz Dat wil ik ook op mijn Astra

.
    :jerry :jerry :jerry Inderdaat topsecret patent bij carbonadelook nr 18xeropcvxrlineleodeslager :vertag :vertag :vertag :vertag

:jerry :jerry @ahrend wrote:

.
    :jerry :jerry :jerry Inderdaat topsecret patent carbonadelook nr 18xeropcvxrlineleodeslager :vertag :vertag :vertag :vertag

Zal wel een Plekmerk zijn anders blijven ze niet zitten :jerry :jerry

Hoe bevestig je het zo netjes? :shock:

:hmmz :hmmz @Wess1988 wrote:

Hoe bevestig je het zo netjes? :shock:

:thumb :thumb Geduld hebben :wors :wors :wors

Dan mag je het ook bij mij doen.
    Ik ben niet iemand van het geduld :d

netjus hoor Leo!! :thumb

:hmmz :hmmz Volgende modus Zwarte koplampen de rechter heb ik al nu nog een linker bestuurders kant als iemand hem heb ik hou me aan bevolen. :wors :wors :wors :wors :wors

Tis te merken dat de lente is begonnen. Men is weer mooi aan het hobbyen aan den Vectra’s :thumb :kewlpics

:jerry :jerry Hahaha ben al in de winter begonnen dacht nog ben ik op tijd klaar :wors :wors :wors

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 756)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.