Vectra Stw Opc-line Veren set compleet ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra Stw Opc-line Veren set compleet ?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 74 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 756)
  • Auteur

Ziet er goed uit Leo ,meten is weten. :thumb

@Patser wrote:

Hoi Leo, zijn er nu gaten uitgezaagd om de uitlaten goed te laten passen?

:thumb Ja onder de reflectors , daar wil ik nog een klein randje omheen maken. :hmmz

:kewlpics :kewlpics Vandaag bovenkant van de gill in de kleur gezet staatnet effe anders.

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:kewlpics :kewlpics Vandaag bovenkant van de gill in de kleur gezet staat .

Zie hem zitten ,is wel goed gecamoufleerd :thumb

Netjes!

Netjes leo, waar heb je de uitlaten laten lassen?

Zie je wel ;0) Netje hoor!

Mooi hoor!! Staat strak en sportief. Had je het grill deel gedemonteerd? Of afgeplakt en gespoten?

Heb ook nog een losse liggen namelijk :)

Groetjes

@lucas1975 wrote:

Mooi hoor!! Staat strak en sportief. Had je het grill deel gedemonteerd? Of afgeplakt en gespoten?

Heb ook nog een losse liggen namelijk :)

Groetjes

:thumb Hoi Lucas.
    Ik heb hem er af gehaald , en heb eerst in een kunstof primer gespoten .
    Ik ben nog op zoek naar een bovenkantgrill met het vergroomde gedeelte mag beschadigd zijn staat ik in gezocht gedeelte.. :thumb :thumb :thumb
    Eigelijk zoek ik alleen het deel met het vergroomde stuk..

Goed om te weten Leo, ik heb ook nog een losse chrome liggen welke ik van de zomer in kleur wil spuiten

Lijkt mij een photoshopie.

:kewlpics :kewlpics Daarvoor zoek ik nog een grill heb er al een ga ik proberen van twee één te maken ;) ;) ;)

Kun je niet beter het opel logo er tussen uit halen en dan opvullen met plamuur/glasvezel. Lijkt mij makkelijker dan van 2 1 maken, maar ben wel benieuwd naar het resultaat als je er aan begint ;)

:thumb Dat heb ik al gedaan maar dat gat wil ik opvullen met een deel van een tweede gril en het verchroomde boven stuk moet ik ook nog scoren .

Waarom geen Irmscher gril erop ben je in 1x klaar

:kewlpics :kewlpics
    Ik denk dat ik er niks aan doe de onderlip is perfect zo .opc stukken hangen hellemaal vrij. :thumb :thumb

[/url]

Spot ik daar nu een heuse logo zwendel :wtf :jerry :jerry

Groet jraaf

@jraaf wrote:

[/url]

Spot ik daar nu een heuse logo zwendel :wtf :jerry :jerry

Groet jraaf

He Raaf,logo heb ik Leo gegeven 1 nepding meer of minder op die OPC/VXR ? maakt toch niet uit alleen jij ziet het weer. :jerry :jerry :jerry

:jerry :jerry Hahahaha val toch niet op zo in die kleur.ja Theo ik heb het wel effe afgemaakt,thumb :thumb :thumb :thumb :thumb.
    :wors Voor Line in zwart en achter line in de kleur Pannacotta vinnig in touche , is wel over nagedacht hahaha :hmmz :hmmz :hmmz

Yo ex slagers king: Lekker bezig hoor :thumb
    Loop maar te ‘stangen’ :jerry

Vind wel mooi in’t zwart :thumb Heb hier ook nog een opel logo liggen wat ooit op mijn grill komt….

Groet jraaf

:jerry :jerry Hahahaha val toch niet op zo in die kleur.ja Theo ik heb het wel effe afgemaakt,thumb :thumb :thumb :thumb :thumb.
    :wors Voor Line in zwart en achter line in de kleur Pannacotta vinnig in touche , is wel over nagedacht hahaha :hmmz :hmmz :hmmz

Als je maar kan zagen en snijden,je blijft zo wel een beetje in je oude beroep hangen :jerry :jerry
    Ziet er goed uit Leo :thumb

@Punch wrote:

Als je maar kan zagen en snijden,je blijft zo wel een beetje in je oude beroep hangen :jerry :jerry
    Ziet er goed uit Leo :thumb

.
    :jerry :jerry :jerry Ja ik mis het daarom steek ik wat meer tijd in de vec Woehaha :wors :wors :wors dan verveel ik me niet..

Mooie logo’s hoor! juist wel sjiek dat je 2 keer moet kijken voor je het ziet.

:thumb :thumb :thumb Samen in het zonnetje. :hmmz :hmmz :hmmz

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 756)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.