Vectra Stw Opc-line Veren set compleet ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra Stw Opc-line Veren set compleet ?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 74 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 756)
  • Auteur

Is een optie op het comfort pakket. Weet niet of dit uit te vogelen is met de Tech2.
    Groet jraaf

Kan. Ben je wel de memory stoel voor nodig. Die optie zit bij de memory in.

Bij mij ging dit werken toen ik de inklapbare spiegels er op had gemaakt! :thumb
    Ik weet niet of dit ook bij gewone spiegels te activeren is? :wtf
    Zal het niet aan je deurmodule leggen? :hmmz

Dacht ik aangezien de spiegel stand ook word opgeslagen in de memory stoel.
    Idd met de klapspiegels. Zou ook kunnen!?
    Met standaard spiegels niet dacht ik

:thumb Heb nu standaard mijn spiegelafstelling op r staan indien nodig doe ik het handmatig heb het gelukkig niet dagelijks nodig omdat ik op mijn eigen oprit parkeer zonder stoepranden !!

Denk het haast wel zeker te weten. Dat je de memory stoel nodig bent.
    Aangezien die de spiegels ook in het geheugen opslaat. Zodat er 3 personen hun persoonlijke instelling kunnen behouden.
    En of je klapspiegels heb of standaard maakt niet uit dacht ik.

Want zonder memory pakket zou het niet werken

:thumb Zo vandaag lekker bezig geweest winterbanden set snowflakes eraf OPC 2 zomer set er weer op vec gepoetst staat er weer als nieuw uit heb hem nu 6 jaar is nog steeds helemaal naar mn zin …. :thumb
    .

here comes the summer Lee :jerry :jerry :jerry :jerry :kewlpics :kewlpics

Groet jraaf

Jouw winter modes is heel mooi. Maar de zomer modus is helemaal top. :wors :thumb

@Dolby wrote:

Jouw winter modes is heel mooi. Maar de zomer modus is helemaal top. :wors :thumb

:thumb Ja dat is zo rij van okt t/m mrt in de winter stoer , en de andere 6 mnd zomers :jerry :jerry netjes en je hebt steeds weer een heel andere auto !!! hahaha :thumb :thumb

:thumb Voor degene die het leuk vinden toch ook een beetje de voorloper van de Vectra GTS !!!,,..
    Reportage van 7 blz in April nr van Kassiek&techniek en restauratie verslag Van de Manta-cabrio..
    =====ffe klikkie doen hieronder pagina 2…=====
    viewtopic.php?f=10&t=190180

Gaaf @Leo goed om te lezen

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

:thumb Vandaag een mooie dag de Opels schoon gemaakt en uitgelaten !!!! .. :thumb :thumb .
    ..

:thumb Vandaag een mooie dag de Opels schoon gemaakt en uitgelaten !!!! .. :thumb :thumb .
    ..

Glimmen doen ze weer eerst de Leidinger-Manta en daarna de Vec-Stw-Opc-R lekker bezig geweest..
    :thumb :thumb

:thumb Van de week kreeg ik hem niet meer koud , test gedaan airco pomp naar de KL!!! maar ja 230000 km meegegaan staat altijd op klimaat controle dus mag wel (liever niet haha):hmmz :hmmz

Oei Leo dat gaat weer geld kosten :x :x :x

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:thumb Van de week kreeg ik hem niet meer koud , test gedaan airco pomp naar de KL!!! maar ja 230000 km meegegaan staat altijd op klimaat controle dus mag wel (liever niet haha):hmmz :hmmz

Aftikken :angel Die van mij staat al 330.000 km aan en doet ’t nog :jerry Heb wel de condensor 2 jaar terug vervangen en hij krijgt elke 3 jaar een beurt.

Sterkte met de rep. Lee :thumb
    C joe @ de meet in de meern

Groet jraaf

balen Leo, hopelijk is er een knappe die je kunt laten monteren!

Idd balen Leo maar gaat weer goed komen toch :angel

:thumb ( iemand idéé wat dat gaat kosten ???) heb pas volgende mnd tijd om hem te laten repareren .
    :thumb ..

Wat een pracht auto. Helaas van de airco pomp.

en leo al enig idee wat het probleem was met je airco heb zelf met mijn Z18XER ook het probleem dat de airco niet aanslaat maar heb de condensor al laten vervangen. omdat er geen druk was en er een lekje in de condensor zat.

:thumb Ben nog niet geweest ( ffe met de manta in de weer geweest) het gekke is dat die regelmatig gewoon koud is :thumb

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:thumb Ben nog niet geweest ( ffe met de manta in de weer geweest) het gekke is dat die regelmatig gewoon koud is :thumb

die van mij gaan we zaterdag maar een testen op de magneet en pomp want hij werkt nog steeds niet ook gaan we het systeem.nog even spoelen voor de zekerheid

Groet Michel

:thumb Lekker een Daggie nu met de Vec Opc-R Zeeland … via Rockanje Dirksland Zierikzee Vlissingen Ouddorp weer terug…

25 berichten aan het bekijken - 651 tot 675 (van in totaal 756)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.