vectra SPORT vraagjes

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra SPORT vraagjes

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)
  • Auteur

Als je mijn foto’s bedoelt dan is het gewoon zwart, geen metallic.

Mijn 2.5 is ook een sport met ecc en zonder xenon, hij is van 4-99 vandaar.

[rquote=1852657&tid=141028&author=Harry Klein]Mijn 2.5 is ook een sport met ecc en zonder xenon, hij is van 4-99 vandaar.

[/rquote]

HAHAH ben jij ook al zon pech vogel.:P

Mijn cdx is van 5-99, heeft dus ook net geen xenon.

mijne van 2000 met xenon, ecc enzovoort :angel

mooie auto’s man pffffffffffff:wub
    zijn dus meerdere kleuren zwart
    en als ik het goed begrijp is er ook een ”gewone” zwart dus niet metallic

Jaja gewoon zwart! Heb ik met kleurcode Z20C

ik heb een sport va 10-99 en geen xenon,dt is volgens mij alleen standaard bij de v6, ik heb ook geen pk’s :jerry
    verder heb ik wel half kuip maar geen half leer,gewoon ac en elec.ramen voor,leder 3 spaaks stuur,lm velgen ,mistlampen of breedstralers voor,en grijs midden consule ,sport onderstel maar hij is net zo hoog als een normale vec.

je heb ongeveer 6 verschillende kleuren zwart bij opel.

oei, is weer een ouwe koe uit de sloot :roll:

xenon is volgens mij vanaf 2000 pas geleverd

vanaf 03, 2000 of in die richting in ieder geval, en vanaf toen op IEDERE Vectra in de Uitvoering SPORT, en CDX

Willem

Om helemaal duidelijk te zijn. Zou ik zeggen geef me je kenteken via PM. Dan zal ik in EPC controleren op het kenteken om welke uitvoering het gaat. ;) Zo ben ik zelf er achter gekomen welke kleur interieur ik in mijn astra G heb. Dit omdat ik namelijk geen standaard kleur heb. :thumbup

Sport Edition II van 2001:
    ECC
    Cruise control
    16″ Twin spokes
    Standaard verlaagd
    Xenon
    Mistlampen
    Halflederen bekleding
    Electrische spiegels
    ‘Sport’stoelen met verlengbaar zitvlak
    Stootlijsten in kleur

Let ook op de aanduiding ‘sport’ bij de stootlijsten

Hier mijn Vectra Sport. Een 2.2 DTI 16v Bouwjaar oktober 2000. En inderdaad met:

ecc
    Cruise Control
    16″ lm velgen
    standaard verlaagd
    Xenon verlichting
    misctlampen
    electrische spiegels
    ‘sport’ stoelen met verlengbaar zitvlak half leer
    stootlijsten in kleur
    SPORT logo in de stootlijsten
    sportonderstel
    3 spaaks lederen stuur
    grijs midden console
    enz.

Mooi auto hoor…ziet er strak uit al zou ik aan de zijkant liever witte knipperlichten zien.. Maar ik ben jaloers :lol:

@usbstick wrote:

Mooi auto hoor…ziet er strak uit al zou ik aan de zijkant liever witte knipperlichten zien.. Maar ik ben jaloers :lol:

thnx….ben stiekem aan het kijken naar een Vectra station 1.9 cdti 150pk. Als ik iets geschikts kan vinden gaat deze in de verkoop :) Dus ga er nu niks meer aan uitgeven….

nee dan heb je idd gelijk

@DeKleineMan wrote:

Hier mijn Vectra Sport. Een 2.2 DTI 16v Bouwjaar oktober 2000. En inderdaad met:

ecc
    Cruise Control
    16″ lm velgen
    standaard verlaagd
    Xenon verlichting
    misctlampen
    electrische spiegels
    ‘sport’ stoelen met verlengbaar zitvlak half leer
    stootlijsten in kleur
    SPORT logo in de stootlijsten
    sportonderstel
    3 spaaks lederen stuur
    grijs midden console
    enz.

hey jij hebt een zender achterbumper en een “gewone” (breedbek) SEII bumper voor.
    hoort daar geen zender voorop te zitten :vertag

@sw_reijnders wrote:

hey jij hebt een zender achterbumper en een “gewone” (breedbek) SEII bumper voor.
    hoort daar geen zender voorop te zitten :vertag

Jah klopt, je hebt gelijk. Mijn achter bumper is dus niet de originele die op de ‘sport’ hoort.

De vorige (1e) eigenaar heeft met de achterbumper tegen een paaltje aan gezeten waardoor de bumper was gebarsten. Hij heeft toen een nieuwe achter bumper besteld en deze laten spuiten. Maar die beste man was dik in de 50 en had er totaal geen verstand van. Heeft waarschijnlijk gewoon de eerste de beste bumper besteld. Niet wetend dat het een ‘zender’-achterbumper was.

in groningen ligt een net gespoten zilveren zender voorbumper te koop

Hier ook een sport rijder, volgens mij zijn de meeste sport ook zilvergrijs. En heb je sport 1 en sport 2. Die van ons is van 11-1999 en heeft geen xenon.

bij mijn op mijn kenteken staat ook sport op maar wat hout den in als je er cd op hebt staan

gr

Meeste Vecs die je ziet staan zijn B2’s. Ik heb zelf een CD Sport. Ik had zelf toen alleen sport velgen (5 spaaks) en donkere achterlichten.

Kijk dus uit naar een B2, meeste zijn zwart of zilver. Dacht zelfs dat ze ook donker groen zijn geleverd, maar dat weet ik niet zeker :hmmz

Greetz Emiel

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.