Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA’S!!!!!

Forumindex Forums Overige Meetings Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA’S!!!!!

10 berichten aan het bekijken - 151 tot 160 (van in totaal 160)
  • Auteur

:wors Ongelofelijke leuke dag , Lucas lekker laag hé vandaag :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors gr Leo

Super foto’s seth! Ik heb er ook nog maar lijkt mij dat er nu genoeg op staan :thumb

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:wors Ongelofelijke leuke dag , Lucas lekker laag hé vandaag :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors gr Leo

Ghahahahahaha :jerry :jerry

Heb nog een vraagje aan de eigenaar van de signum 2.8, weet iemand wie dat is?

Groetjes

@lucas1975 wrote:

@kadettgte@freeler.nl wrote:

Ghahahahahaha :jerry :jerry

Heb nog een vraagje aan de eigenaar van de signum 2.8, weet iemand wie dat is?

Groetjes

ja dat ben ik

Was een mooie dag zo te zien. :thumbup

Mooie foto´s van mooie auto´s.

Ik had ook graag langs gekomen met de Vec.
    Maar, Helaas. `Next time better `

Ik zit nu op de helft van drie maanden werken op Curacao.
    Da´s op zich niet echt een straf dus. :angel

Heb hier trouwens diverse tropische varianten van vectra b en c gezien. Voornamelijk in amerikaanse trim.
    Picas zijn nog niet gelukt. Zie ze vaak in een flits, rijdend met de collega´s over het eiland.
    Terugrijden of volgen voor foto´s ga ik ze maar niet aan doen.

Met Seth hadden we een goede fotograaf in huis.

Nieuwe meeting moet maar snel gepland worden.

Was gezellig

Jammer dat ik zo laat door had hoe en wat, anders was ik wel gekomen. Ziet er gaaf uit allemaal!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Nice die dag was er bij wanneer weer

10 berichten aan het bekijken - 151 tot 160 (van in totaal 160)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.