Vectra GTS audio systeem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra GTS audio systeem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Heej

Ik wil graag in mijn vectra een beter audio systeem aansluiten. Paar stevige luidsprekers en een subje met uiteraard een versterker.

Dit zal wel niet lukken met de standaard radio schat ik zo?

Heeft iemand een idee welke radio hier geschikt voor is en of wat ik hier zoal voor aan moet passen?

Het betreft een vectra uit 2003.

Gr. Daniel

ik had dit er en natuurlijk paar fatsoenlijke speakers 4 stuks gr baboe

Baboe ik zie je heel vaak dit verhaaltje posten maar daar heeft toch niemand wat aan? Misschien eens iets onderbouwen want eigenlijk komt het eerder neer op laten zien wat je hebt dan helpen…

@xploidvain
    : Wanneer je originele radio bevalt kan je een high low converter gebruiken. Hierop sluit je de bedrading aan die normaal aan je speakers komen te hangen. De converter converteert het versterkt signaal naar RCA waarop je versterkers kan aansluiten.

Je zou dan een 4 kanaals versterker kunnen nemen voor je voor en achter speakers, een monoblockje voor je sub. Hoeft niet eens super zwaar te zijn allemaal.

Je deuren isoleren en de boel ontdreunen helpt al heel veel, verder zorgen voor een leuk composetje en achter een setje speakers die samen een leuke kickbass geven. [80+hz]

De sub stel je dan tot 80hz af en je hebt een perfect klinkende set.

Thnx Bas

Ik ga het een en ander eens even opzoeken van wat je hier hebt geschreven ;-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.