Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C2 GTS CDTI lastig te verkopen?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 2 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
3 september 2011 om 15:04 #17241059
Dat vraag ik me nu toch wel af eigenlijk. Ik heb die van mij nu een paar weekjes te koop staan op MP maar reacties blijven uit. Ja deze week vroeg iemand mij of ik wilde ruilen met een Sab 9.3, naah dacht het niet. Vraagprijs is ook niet verkeerd volgens mij. €8750,- voor een auto met 151.000 op de klok lijk me toch niet zo heel verkeerd..
Owja, forumbeheer, dit is geen verkapt verkoop topic maar enkel om proberen naar boven te halen waarom de Vec zo lastig aan de man/vrouw te brengen is..
3 september 2011 om 15:14 #17914693Ja misschien ook de vakantie tijd… prijs lijkt me niet verkeerd…
Al zullen er tegenwoordig veel mensen voor een kleine nieuwe auto gaan…..3 september 2011 om 18:18 #17914694Liever een ouwe grote dan een kleine nieuwe auto king:
Gr. Gts32v6
3 september 2011 om 19:57 #17914695Ik deel je mening GTS…..
Maar als ik hier alleen in wijk kijk (Almere) zie ik steeds meer kleine met gloednieuwe kentekens komen.. er zijn er zelfs twee die grote weggedaan hebben en twee kleine terug gekocht hebben.
Ik zal het niet zo snel redden met vrouw twee pubers… zoon en dochter moeten ver uit elkaar hahahahhahaha3 september 2011 om 20:21 #17914696Zullen vast van die boom knuffelaars zijn :???:
Gr. Gts32v6
4 september 2011 om 18:47 #17914697Tja, wat ze in die Aygo achtigen zien is ook mij een raadsel hoor. Wij hebber er 5 op het werk lopen die we weer doorverhuren aan opdrachtgevers maar wat een hokken zijn dat toch. Bult kabaal in de auto en het rijdt echt voor geen ene meter zon hok.
Maar een gedegen antwoord op mijn vraag heb ik helaas nog steeds niet…
4 september 2011 om 18:53 #17914698wasmachines op wielen maar goed
het punt wat de meeste mensen afschrikt is waarsch. de wegenbelasting en verzekering + dat men momenteel liever profiteert van die wegenbel. vrije waggies zoals de aygo
daar ligt het probleem simpele gedachte van de meesten is … grote auto + diesel = DUUR … (wat over het algemeen wel mee valt maar ja krijg ze dat even onder het verstand he)
4 september 2011 om 22:08 #17914699Ja, Zware diesels zijn aan de straatstenen niet kwijt te raken…..
Evenals de zusjes met V6 motoren, maar dat komt meer door het vooroordeel dat 6 cilinders duur zouden rijden, wat totaal niet waar hoeft te zijn (1 op 11 met een V6, gewoon netjes dus).
Willem
6 september 2011 om 16:25 #17914700De Vectra is ingeruild op een Seat Leon uit 2006. Mooie auto, goede uitvoering en ie eigenaar. Nu maar eens zien hoe mij dat gaat bevallen, de proefrit heeft me positief gestemd. Ik heb c=voor de Vec een Leon TDI gehad maar die beviel me helemaal niet. Qua sturen, rijden en zitten wel maar motor lawaai was me te veel van het goede. Nu een benzine genomen, midden volgende week kan ik hem gaan halen.
Zelf voor 8500 kreeg ik geen koper voor de Vec, dramatisch om nu een dikke Diesel te verkopen.
6 september 2011 om 17:34 #17914701hey wou de mijne ook inruilen voor insignia nieuwe maar kreeg echt geen drol tereug was om te huilen bij die opel dealer 20 jaar geleden kon je nog beetje handelen maar dat is ook voorbij nou ook maar op marktplaats gezet ook nog geen reactie,s anders gaat hij maar weg voor appel en een ei 1.5 jaar geleden nog 20 k voor betaald nu wou hij 8 k geven
6 september 2011 om 17:58 #179147021. Het is geen tijd om een auto te verkopen, probeer het in december / januari of mei
2. Diesel is / wordt helemaal dood gemaakt in de zin van hoe duur het is om er een te rijden (wegenbelasting etc etc.) kortom kleinere auto is goedkoper
3. 150.000+ is tegenwoordig voor een diesel ook veel, als ik bekijk hoeveel onkosten er aan z’n diesel komen als ze tegen de 200k komen
4. De mensen zijn onzeker door de crisis6 september 2011 om 17:59 #17914703Oja, 9 van de 10 mensen hebben een auto in te ruilen…
6 september 2011 om 18:12 #17914704@GTS2.2DTI wrote:
De Vectra is ingeruild op een Seat Leon uit 2006. Mooie auto, goede uitvoering en ie eigenaar. Nu maar eens zien hoe mij dat gaat bevallen, de proefrit heeft me positief gestemd. Ik heb c=voor de Vec een Leon TDI gehad maar die beviel me helemaal niet. Qua sturen, rijden en zitten wel maar motor lawaai was me te veel van het goede. Nu een benzine genomen, midden volgende week kan ik hem gaan halen.
Zelf voor 8500 kreeg ik geen koper voor de Vec, dramatisch om nu een dikke Diesel te verkopen.
Veel plezier met je nieuwe Leon :thumbup
6 september 2011 om 18:15 #17914705@baboe wrote:
hey wou de mijne ook inruilen voor insignia nieuwe maar kreeg echt geen drol tereug was om te huilen bij die opel dealer 20 jaar geleden kon je nog beetje handelen maar dat is ook voorbij nou ook maar op marktplaats gezet ook nog geen reactie,s anders gaat hij maar weg voor appel en een ei 1.5 jaar geleden nog 20 k voor betaald nu wou hij 8 k geven
kunnen we de lenso’s niet even snel wisselen aangezien de mijne net niet meer in nieuwstaat zijn :thumb
je krijgt er toch niks meer voor als je je wagen inruilt :D6 september 2011 om 18:45 #17914706zou ik er af halen hij wou liever de orginele vond ik goed zei ik maar hep geen haast hoor voor de rest prima auto hoor proberen so te verkopen dan maar voor de mustang gaan van 2007 of 2008 vrouwtje zag et ook wel zitten dan diesel er maar uit 1.5 jaar tog super mee gereden hoor echt een topauto vind ik maar we zien et wel gr baboe
6 september 2011 om 19:20 #17914707Heb ook 2 jaar met veel plezier in de GTS gereden maar na 5 jaar tegen een zelfde dash aan kijken wilde ik toch wat anders. Heb eerst een GTS 2.2DTI uit 2003 gehad, bijna 3 jaar mee gereden en alleen een kabeltje van de remblokslijtage indicatie moeten vervangen, kosten €14.,- Deze heb ik nu ruim 2 jaar, kabel ABS sensor vervangen voor €15 en de diodes van de dynamo maar verder helemaal niets. Ja net na de winter schade maar daar kon de Vec niets aan doen. Al met al weinig ellende mee gehad. Als ik soms de verhalen lees hier op het forum pfoeiiiii. Ook zijn de onderdelen prijzen van de Vectra’s ongeloofelijk hoog.
Ik had er afgelopen vrijdag met mijn garage houder nog over. Schijnt voor de Vectra een koppelingset te zijn wat ze Taxi set noemen. Schijn toch aardig wat goedkoper te zijn als een orgineel set, of het waar is weet ik niet heb het maar van hem. Man is wel een Opel kerel..
6 september 2011 om 20:02 #17914708klinkt allemaal bekend..
ook ik heb moeite met het verkopen van mijn 2.2 direct uit 2005(benzine)
terwijl er nog maar 95 op staat. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.