vectra c1 grill

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra c1 grill

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door .
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

hallo

ik wil graag mijn grill van mijn vectra c sw vervangen voor 1 zonder logo.

ik zag bij gm tuningparts een logoloze grill. heeft iemand ervaring met dit soort grillen? passen ze goed of moet ik alles aanpassen? iemand misschien nog ander types behalve die van irmcher. deze is me iets te duur (bijna 200 euro)

alvast bedankt,

groeten william

origineel gepost door william
    hallo

ik wil graag mijn grill van mijn vectra c sw vervangen voor 1 zonder logo.

ik zag bij gm tuningparts een logoloze grill. heeft iemand ervaring met dit soort grillen? passen ze goed of moet ik alles aanpassen? iemand misschien nog ander types behalve die van irmcher. deze is me iets te duur (bijna 200 euro)

alvast bedankt,

groeten william

Hoi William,
    Ik heb wel de irmscher gril maar heb hem net over de grens gekocht(gebruikt) voor 75 euro Misschien als je even zoekt vind je er ergens wel eentje:thumbup

Jan

Mijn ervaring is dat Eugene (gm tuningparts) geen rotzooi verkoopt. king:

Die grill past prima :P

Groet, Eric

Een embleemloze grill is net rijden in een Opel die geen Opel mag zijn…

Jammer imo want de Vec heeft een mooie grill van zichzelf…Verder geen mening hoor…

fk-automotive.de kosten daar geloof ik iets minder dan 35 euro, gewoon bestellen, betaal je iets voor de verzendkosten, ongeveer 6 euro, dus voor een goeie 45 euro ben je het mannetje, heb de prijzen een beetje afgerond :wors

iemand ook een foto in een zwarte vectra?

Toevallig wel ja :P
    Ik kwam m tegen op een treffen in Belgie, vond het wel wat hebben, zwarte auto met compleet zwarte grille….

Mocht je de grotere fotos willen hebben moet je maar een mailtje sturen :thumbup deze zijn verkleind

thanks dank je. vind hem in een zwarte ook wel gaaf lijken:thumbup

Kunnen we het ook wel een beetje dichter bij huis houden
    [img]100_4379.jpg
    [img]100_4377.jpg
    :P:P

Ik heb ook nog een Irmscher grill liggen, mag wel tegen een aannemelijk bod :cool:

origineel gepost door sfr
    Ik heb ook nog een Irmscher grill liggen, mag wel tegen een aannemelijk bod :cool:

wat is je prijs??

ik heb vandaag net de grill bij gm gekocht. in ieder geval bedank voor je berichtje. nu nog een paar dikke wielen eronder en dan ben ik eerst klaar.

bedank voor de foto’s.

groeten william

@Ahrend : Tuurlijk kunnen we het dichter bij huis houden….Moet ik de foto’s wel hebben he ;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.