Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 615)
  • Auteur
    Berichten
  • #18221983

    staat toch machtig mooi! :thumbup

    #18221984

    @Wess1988 wrote:


    Binnenkort weer even wassen en dan de plastidip van de velgen afhalen.

    She is back :)

    Het staat haar weer netjes ziet er goed uit Wes heb je nu dan dus gewoon de standaard uitlaat met andere sier stukken.

    #18221985

    Zier er goed uit :thumb

    #18221986

    Nee, compleet nieuwe uitlaat vanaf het flexibele stuk.
    65mm doorsnede, dus iets meer power ook nog vermoed ik en de mannen van MCS.

    Na het flexibele stuk zit een demper van Simons en 2 einddempers van Simons waaraan de OPC eindstukken zitten.

    #18221987

    Vandaag met de auto naar het werk gereden (Amsterdam ), maar merk toch wel een klein beetje vermogenswinst.
    Auto lijkt soepeler te rijden. Uitlaat maakt geen sjonnie geluid en is niet overdreven.

    Als je de cruiscontrol aanzet merk je het zelfs nauwelijks.

    #18221988

    Dat is mooi nu even rijden zonder problemen :thumb

    #18221989

    #18221990

    Ziet er heel netjes uit. :thumb

    #18221991






    #18221992

    Mooie shoot

    #18221993

    Nice!

    #18221994

    De weer Goden zaten ons gelukkig toch nog mee :).

    #18221995

    Ja heel bijzonder want toen ik terug reed naar Lelystad zag ik bijna niks op de tussendoor weggetjes.

    Was gezellig mannen.

    #18221996

    Motor raakt boven de 100 graden. Wie weet wat de oorzaak kan zijn?
    Koelvloeistof is nog prima en laatst nog grote beurt gehad van 1600 euro!

    #18221997

    Gok: Thermostaat blijft dicht zitten, voel eens aan alle koelslangen van de motor bij warme motor,

    of waterpomp doet niks meer. Gaat je ventilator wel aan ?

    #18221998

    Denk Dat je een probleem hebt met je waterpomp alleen hoop ik voor je dat het een probleempje met de termostaat is

    #18221999

    Denk ik ook, circuleert de vloeistof in het koelsysteem wel? Misschien de balansasketting gebroken?

    #18222000

    Totaal geen verstand van.
    Ventilator blaast flink, koelfloeistof is allemaal op pijl.

    #18222001

    Wat ik met mijn vorige Vectra had. Was een B2 2.5. Leek ook te temp geregeld flink op te lopen. Na wat zoekwerk bij de garage. Bleek het de massa kabel te zijn van de accu naar het chassis. Nieuwe er tussen en klaar. Lade toen niet goed. Waardoor de temp meter meer aangaf dan de werkelijkheid.

    Misschien heb jij er wat aan ?

    #18222002

    Bedankt voor de hint!
    Ik laat morgen de garage even kijken

    Auto staat nu op een carpoolplek langs de a6 :(

    #18222003

    Je kan vrij simpel checken of de thermostaat het is. Bij koude motor en de radiator word warm. Blijft die open. En bij warme motor word de radiator niet warm. Blijft die dicht

    #18222004

    Van Calibra weet ik dat de thermostaat van de ventilator onder op de radiateur zit. Als dat gelijk is aan andere auto’s lijkt het erop dat je andere thermostaat open blijft staan, aangezien je al aangaf dat die blijft loeien.Ik had toen beide kapot, dus ff stil staan en ik kreeg stoom onder de motorkap. En natuurlijk op de snelweg hartstikke koud. Ik hoop in ieder geval dat het bij wat kleins blijft.

    #18222005

    Vermoedelijk de termostaat zegt de garage. Die kost 17 euro dus dst gaan ze vervangen en dan testritje.

    #18222006

    Inmiddels is het onderdeel vervangen.
    Heb de vectra vanochtend uitgetest op de snelweg met 180, maar hij blijft zelfs kouder als voorheen.

    Toen 90 graden nu 85 graden. Tevens lijkt het vermogen wat hoger te liggen :)

    #18222007

    Dit zijn me weken wel zeg :???:

    Nu komt er een schrapend geluid van de remblokken af, dus die moeten vervangen worden.

    Echter dacht ik dat op de gts een slijtindicator zat voor de remschijven / blokken.

    Kan iemand hier wat meer over zeggen? Kenteken is de 38-NS-NS

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 615)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.