Vectra C station verlagen i.c.m. 18" velgen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C station verlagen i.c.m. 18" velgen

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251661

    FF huiswerk maken en ff informeren…

    Wist alleen ff niet waar dit te plaatsen…

    We willen met de tijd deze velgen onder de vec:

    Details velgen: 18″, 8J, ET42..

    Hoeveel zou je dan een C station nog kunnen verlagen zonder aanlopen en vanaf welke hoogte verlagen moet ik kast gaan rollen?

    We zitten zelf te denken rond de 60mm omlaag als dat gaat.
    Of toch beter 40mm?

    #18060002

    icm met 30mm verlaging kan het prima. Ik weet niet of je een station nog lager kunt gooien

    #18060003

    Ohh oke bommer!

    Wilde em eigenlijk wel laten buikschuiven :-) :jerry

    #18060004

    Dan moeten je wielkuipen eruit, als je zulke velgen wil en dan serieus laag!

    #18060005

    Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.

    Je kofferbak wordt onbruikbaar, en rijcomfort wordt 0,0. 30mm dmv eibach en bilstein b6 is de beste optie, met de beste wegligging en meeste comfort.

    #18060006

    Qua verlaging komt er ook sowieso weinig el cheapo materiaal onder want is wel 1600 kg die die moet ondersteunen, dus moet ook redelijk blijven.

    #18060007

    Eibach is idd het beste , wil je nog knap rijden. En zeker met die Irmscherlip, die schuurt over de meeste drempels heen.
    Doe je 225/45 om je velgen heen , dan rijd het een heel stuk prettiger en raakt 90% minder drempels.

    #18060008

    @yzf1kr wrote:

    Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.

    Zijn alle irmscherlip rijders petjes dan???

    Want standaard hoogte met irmscher onderlip betekent al schuin drempels pakken :-)

    #18060009

    @speaker wrote:

    Eibach is idd het beste , wil je nog knap rijden. En zeker met die Irmscherlip, die schuurt over de meeste drempels heen.
    Doe je 225/45 om je velgen heen , dan rijd het een heel stuk prettiger en raakt 90% minder drempels.

    Ok die houdt ik er ff bij in gedachte :-)

    #18060010

    Met die velgen zonder spacers ofzo zal je normaal niet aanslepen hoor. Maat van me heeft met 19″ vooraan 9J en achteraan 10J plat op de grond rondgereden zonder te raken in zijn kassen…

    #18060011

    @kimmiej666 wrote:

    @yzf1kr wrote:

    Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.

    Zijn alle irmscherlip rijders petjes dan???

    Want standaard hoogte met irmscher onderlip betekent al schuin drempels pakken :-)

    Dan is er toch iets anders mis. Dan heb je de verkeerde bandenmaat, gebroken veren of kapotte schokdempers.

    #18060012

    Moet makkelijk kunnen volgens mij met 40MM verlaging.
    En dan zonder je wielkasten uit te rollen.

    Dit al eens eerder gepost.

    http://fancytuning.com/2009/08/jms-opel-vectra-c-opc/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    JMS started off by lowering the car, so they installed H&R springs on the front which lowered it 45 mm, and the rear dropped by 35 mm. The lowering springs cost 198 euros and will work the factory shock absorbers of the Opel Vectra C OPC. Completing the exterior styling are Barracuda Velvet racing wheels measuring 19×8.5 and 19×9.5 in the rear. High performance tires were fitted, and the front received 245/35/19, while the rear rims are wrapped in 255/35/19 tires.

    Groet jraaf

    #18060013

    @yzf1kr wrote:

    @kimmiej666 wrote:

    @yzf1kr wrote:

    Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.

    Zijn alle irmscherlip rijders petjes dan???

    Want standaard hoogte met irmscher onderlip betekent al schuin drempels pakken :-)

    Dan is er toch iets anders mis. Dan heb je de verkeerde bandenmaat, gebroken veren of kapotte schokdempers.

    Nee hoor vraag iedere rijder met irmscherlip maar zelfs maus en speaker hebben er last van.

    Veren zijn vernieuwd en is maar 5 a 6000 km mee gereden, schokbrekers zijn ook nog in orde,
    Bandenmaat 215/50 op ori 17″

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.