Vectra C parkeerhulp

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C parkeerhulp

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Goede dag,

Vorige week heb ik een Opel Vectra C 1.8-16V Maxx (2004) gekocht en ik ben hier erg blij mee.

Echter zou ik (vooral mijn vriendin) graag parkeersensoren willen inbouwen.
    Kunnen jullie mij adviseren welke parkeersensoren ik het best kan aanschaffen?

Graag zou ik geen apart kastje willen waar het geluid en de afstand te zien is maar dat het geïntegreerd wordt.
    Dus ik zou graag het geluid (piepjes) via mijn radio willen laten lopen en dat de muziek ook automatisch zachter gaat (zoals met de navigatie).
    Is dit mogelijk?

Ik dacht dat het standaard in de Vec C zat… maar blijkbaar niet.

Wat Dennis wil zal niet goedkoop zijn…

Met een gewoon kastje en universele sensoren ben je voor 30,- euro klaar. Zelf inbouwen.
    Bijvoorbeeld een set van conrad.

Omdat er inderdaad Vectra’s zijn waarbij dit er wel standaard inzit (vanuit de fabriek) dan zouden er toch al aansluitingen moeten zitten zou ik zeggen?
    Zouden deze ‘originele’ sensoren ergens te koop zijn?

Die sensoren zullen er vast zijn op ebay of gewoon bij de dealer. Hier heb je overigens hoe je het moet inbouwen met de gm nummers erbij.
    http://www.ifz-berlin.de/ins_pdf/93160447.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Overigens heb ik vorige maand bij een maatje van me in zijn Kia Rio pakeersensoren van conrad erin gezet en het viel mij niet tegen de kwaliteit. Alleen gaan de piepjes niet via de radio o.i.d maar wel met afstands meter links en rechts.
    http://www.conrad.nl/ce/nl/product/855160/Akoestische-parkeerhulp-met-LED-indicator” onclick=”window.open(this.href);return false;

Volgende de dealer hebben de auto’s met sensoren van fabriek een andere regeleenheid in de auto zitten.

Dus dan wordt het helaas toch een apart kastje, een Conrad setje dus.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.