Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 327)
  • Auteur

Ik upload altijd via mijnalbum.nl en net een film geprobeerd maar film was erg zwaar in HD gefilmd.. morgen ff nieuwe proberen te maken als het weer mee zit van wat minder mb’s en anders ff fotobucket proberen :D

upload jij nog met een 56k modem ? :???:
    Wij willen geluid horen king: :jerry

@Helmer opelfan wrote:

Hahha nee hoor.. alleen weinig tijd en slecht weer gehad om een goed filmpje te maken.. Vandaag de hele middag en deels avond bij KC geweest om mijn onderstel te laten aanpassen.. zal morgen ff wat posten..

Onderstel mod dag KCP.. was een gezellige dag met helaas wat tegenslag maar het zit eronder :)

De oude trekarmen achterzijde.

Nieuwe bus en whiteline rubber in trekarm

Oude draagarmen voorzijde

Nieuwe Febi draagarmen met Whiteline rubbers voorzijde

Spoorstang modifcatie achterzijde met behulp van Saab ;)

Uitlijning powered by Pieter

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZYYPQLGR.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

Helaas was het weer op terugweg niet echt geweldig om de auto eens goed te testen maar voelt zeker een stuk strakker.. vandaag maar eens goed gaan testen.. Nu maar eens goed gaan nadenken over mijn schokdempers :???:

Greetz Cookie

@C00kie wrote:

Onderstel mod dag KCP.. was een gezellige dag met helaas wat tegenslag maar het zit eronder :)
    Nu maar eens goed gaan nadenken over mijn schokdempers :???:
    Greetz Cookie

Lekker en een bekend gezicht :afro Banaantjes niet gelijk mee gepakt?
    Die schokbrekers zien er idd aardig vervangbaar achtig aan toe :agent

Doe je mee met de AST kit. Ik ben in blijde verwachting. Afgelopen donderdag nog een telefoontje gehad van Kazimir. Hopelijk snel uitsluitsel.

Groet jraaf

@jraaf wrote:

@C00kie wrote:

Nu maar eens goed gaan nadenken over mijn schokdempers :???:
    Greetz Cookie

Lekker en een bekend gezicht :afro Banaantjes niet gelijk mee gepakt?
    Die schokbrekers zien er idd aardig vervangbaar achtig aan toe :agent

Doe je mee met de AST kit. Ik ben in blijde verwachting. Afgelopen donderdag nog een telefoontje gehad van Kazimir. Hopelijk snel uitsluitsel.

Groet jraaf

Nee de bovenste reactiearmen en rubbers zijn in goede staat dus niet vervangen. Tevens subframe zit direct aan chassis zonder rubbers dus ook geen aanpassingen nodig. AST kit ik zeker wel willen maar ook zeer prijzig.. dus nog in twijfel tussen AST of B12.

Greetz Cookie

@Helmer opelfan wrote:

[youtube:36wqkdqp]http://www.youtube.com/watch?v=LUc1-Om-uTI&feature=youtu.be[/youtube:36wqkdqp]

Woooow, klinkt echt superbruut!!!!

Zelfs op een filmpje :thumb

Das zekers superbruut!!!!

Dikdik!

Maakt mooi geluid.:)

als ik zo kijk wat er allemaal vernieuwd is dan moet de vectra toch wel heel veel geld kosten??? plus de aankoop? en dan moeten we geen werk rekennen ? ik ben een echte opel rijder . maar dit heb ik er echt niet voor over . dus zou ik voor een andere kijken ook omdat ik zelf niet kan sleutellen

Je hoeft het niet te doen, alleen deze jongens willen hun Vectra nog beter maken dan hij al is!( daar ben ik er ook 1 van) :thumb

Groeten Jurgen,

Bedankt voor jullie reacties.. in het echt klinkt het nog veel beter..

Kosten doet het zeker wat maar goed ik kan zelf heel veel zelf doen.. En daarbij is het niet alleen een auto maar ook een hobby, anders kocht ik wel een alto om van a naar b te komen. Een auto mag geen geld kosten, een hobby wel :)

ok ik begrijp het wel . ik dacht ik dacht eigenlijk dat je een miskoop had gedaan. vandaar sorry . hobby heb ik ook oude zundaps en kreidler mag ook geld kosten . vind ik ook niet erg . heb het gewoon verkeerd begrepen . sorry man ..

@co heesbeen wrote:

ok ik begrijp het wel . ik dacht ik dacht eigenlijk dat je een miskoop had gedaan. vandaar sorry . hobby heb ik ook oude zundaps en kreidler mag ook geld kosten . vind ik ook niet erg . heb het gewoon verkeerd begrepen . sorry man ..

Maakt niet uit joh.. ieder zijn hobby :D

Klinkt lekker ruig!

the sound of music :wub :wub :wub

@C00kie wrote:

Bedankt voor jullie reacties.. in het echt klinkt het nog veel beter..

Kosten doet het zeker wat maar goed ik kan zelf heel veel zelf doen.. En daarbij is het niet alleen een auto maar ook een hobby, anders kocht ik wel een alto om van a naar b te komen. Een auto mag geen geld kosten, een hobby wel :)

.
    :thumb :thumb :thumb :thumb
    Een auto mag geen geld kosten, een hobby wel dat is een goeie..
    :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Klinkt super en ieder zijn hobby :thumb

@C00kie wrote:

@Helmer opelfan wrote:

[youtube:3saqm6lw]http://www.youtube.com/watch?v=LUc1-Om-uTI&feature=youtu.be[/youtube:3saqm6lw]

Heerlijk geluid zeg :wub niks overdreven :thumb :thumbup

Wat was je nou kwijt aan je onderstel?
    Zou deze mods ook graag aan mijn signum willen laten doen.

@corsabc20xe wrote:

Wat was je nou kwijt aan je onderstel?
    Zou deze mods ook graag aan mijn signum willen laten doen.

Dan kun je beter vrijblijvend eens in KC langs gaan zodat ze goed kunnen kijken wat echt nodig is en een offerte op maat maken.

Zo volgende mod kan bijna beginnen.. nog twee dingen bij VOD ophalen en dan bouwen..

Laatste pics met CDC dempers..

Greetz C00kie

Vandaag laatste mod aan uitlaat gemaakt..

Oude situatie

Nieuwe situatie

Mooi werk!! :kewlpics

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 327)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.