Vectra b2 sedan achterklep demonteren

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra b2 sedan achterklep demonteren

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    sander2.5v6
    Deelnemer

Hallo luitjes.

Er is weer een leuk projectje op gang, de irmscher lip op mijn achterklep wordt vervangen voor een i500 spoiler!
    Omdat die lip met totaal andere gaatjes is bevestigd, worden de gaatjes op de klep dicht gelast (ook opel tekent gaatje) en opnieuw gespoten. Zois alles weer strak voor de nieuwe spoller.

Nu moet ik alleen de klep nog demonteren morgen, ik had al gezien dat die maar met 4 bouten vast zit. Zit de er nog ergens een stekker op de kabelboom van de klep die je zo kan lostrekken?
    En kan dat plastiken deel waar kenteken plaat en verlichting op zit er ook uit?

Groeten,
    Sander

wim-v6
    Deelnemer

Stekkers in de kofferklep moeten allen los dacht ik.. en dan naar buiten werken..

Willem

sander2.5v6
    Deelnemer

Je had gelijk Wim, alle stekkers los en door een gat alles naar buiten.
    Ook is het plastiken deel los gegaan, waar kentekenverlichting en kentekenplaat op zit.

Klep staat bij de spuiter, dalijk mooie clean (zonder opel teken) achterklep! :D

sw_reijnders
    Deelnemer

@sander2.5v6 wrote:

Je had gelijk Wim, alle stekkers los en door een gat alles naar buiten.
    Ook is het plastiken deel los gegaan, waar kentekenverlichting en kentekenplaat op zit.

Klep staat bij de spuiter, dalijk mooie clean (zonder opel teken) achterklep! :D

naar welke spuiter breng jij hem?

ik heb ook nog een dikke kras op mijn achterbumper zitten nadat een of andere hufter er tegenaan is gereden met kerst :swear

en ik zou mijn motorkap weer mooi strak willen hebben :wub

sander2.5v6
    Deelnemer

Jacobs in ossendrecht, die beunt een beetje bij maar resultaat is verbluffend!
    Hij zat zelfs te vloeken op me originele lak die onder de lip nog zat (nooit gepolijst door mij).
    Zat lichte sinaasappel huid, hij kon zich er boos over maken dat het zo de fabriek uit komt rollen.

Hij doet normaal alleen schade motoren (vanwege de ruimte) maar als je autodelen los levert kan die dat ook.
    Bij mij was de prijsindicatie 150/190 euro all inn, ook gaatjes wegwerken schuren plamuren etc.

Linkje:
    http://link.marktplaats.nl/636877753″ onclick=”window.open(this.href);return false;

De zwart witte suzuki gsx is van een kennis, ziet heel strak uit van dichtbij :thumb

usbstick
    Deelnemer

gewoon rollen :jerry

sander2.5v6
    Deelnemer

Haha matzwart ook nog dan! Schoolbord verf

usbstick
    Deelnemer

haha ja doe maar.. dan is die van mij de mooiste :jerry :jerry

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.