Vectra B radio geheugen probleem ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B radio geheugen probleem ?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Bij een maat van mij zijn vectra b ,houd de radio de zenders en
    instellingen niet vast:cry
    Dus ik vermoed dat de draden moeten
    gewisseld worden rood/geel naar geel/rood klopt dit of is het iets
    anders :hmmz

klopt rood met geel wisselen;)

wel even meten of je op de rode draad constante stroom heb en op de gele geschakelde stroom :P

Had mijn broer ook met zijn corsa. Geel moet in rood en rood in geel en hij hielt de zenders wel vast…
    maar dan heb je volgensmij een aziatische radio want die hebben dat (dacht ik),

ja gewoon proberen (heb jij dus nu gedaan) en als het het niet doet gewoon geel en rood omdraaien.
    daarnaast kan het natuurlijk zijn dat je alleen maar geschakeldespanning hebt dan wordt het een ander verhaal.

[rquote=1904324&tid=145543&author=Raluph]Had mijn broer ook met zijn corsa. Geel moet in rood en rood in geel en hij hielt de zenders wel vast…
    maar dan heb je volgensmij een aziatische radio want die hebben dat (dacht ik), [/rquote]

nee gewoon alle aftermarket radio’s hebben dat
    opel heeft dat namelijk omgekeerd ;)

oke manen das duidelijk dus,zal dan voor de zekerheid maar wel even mijn multie-metertje mee nemen :)
    nog bedankt voor de overweldigde info.

nico

ik had mijn sony radio ook maar toen ik me interfacekabel er tussen zette moest ik alles weer terug zetten naar orgineel en nu werkt het super

ja of het zijn de draadjes of … je radio heb alzheimer:hmmz

[rquote=1904346&tid=145543&author=sw_reijnders][rquote=1904324&tid=145543&author=Raluph]Had mijn broer ook met zijn corsa. Geel moet in rood en rood in geel en hij hielt de zenders wel vast…
    maar dan heb je volgensmij een aziatische radio want die hebben dat (dacht ik), [/rquote]

nee gewoon alle aftermarket radio’s hebben dat
    opel heeft dat namelijk omgekeerd ;)[/rquote]

Dan ligt het dus niet aan de radio’s
    Maar aan de Opels:jerry

Topic mag gesloten worden wat mij betreft probleem is opgelost als goed is dames en heren :)
    nogmaals bedankt.

Nico

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.