Vectra B Caravan

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Vectra B Caravan

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

omdat ‘k zelf niet zo handig ben met photoshop dacht’k mijn vraag hier te stellen, kan hopelijk geen kwaad?

zou er iemand voor mij een photoshop willen doen?

Ik zou graag eens zien hoe de velgen er onder staan,met een verlaging van 30mm en eventueel de dakdragers ook in het zilver zoals de velgen?

Heb deze velgen hier op’t forum gekocht, maar kan er pas volgende maand omgaan, en ben toch al ongelofelijk nieuwsgierig naar ’t resultaat :) !

ps : niet mijn vec, maar wel ongeveer dezelfde, op velgen na :D

en de 17″ gts velgen

Niemand ? :cry

Ik probeer wel even iets.

Heb je niet een wat betere foto van je auto? Ik moet die velgen zo ver verkleinen dat het allemaal blokjes worden.

ga zo meteen een trekken, ook liefst van zijaanzicht? heb er wel staan van de voorkant, maar zijkant niet echt… binnen 10min staat ie erop :D

Bedankt :)

Ziezo, hij is wel alweer wat vuil :shock:

hier zijn nog wat foto’s in betere kwaliteit, misschien dat het hier beter mee lukt?

Ik zal het vanavond weer eens proberen.

Ok, al héél erg bedankt é :wors

Okay, mooi is het niet geworden (omdat de foto van de gts-velgen vanuit een heel andere hoek is genomen dan de foto van de auto en ik kan zelf zo gauw de gts velgen niet vanuit een goede hoek vinden). Ik hoop dat je toch een beetje een idee krijgt hoe het staat.

Super gewoon ! :wub

ik weet nu inderdaad perfect hoe het gaat staan, en vindt het zelf gwnweg prachtig :D !

Idd jammer van de hoek, maar het zijn ook de enige foto’s die ik heb.

Thx RISL ! :wors :thumb

Fijn dat je ermee geholpen bent. Ben zelf niet echt trots op de shop, maar ja, ik ben ook nog niet zo lang bezig met shoppen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.