Vectra B 2.2DTI Startproblemen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B 2.2DTI Startproblemen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Beste, Heb een Vectra B2 gekocht 2.2 DTI (Y22DTR) (Foto’s volgen) Creme leder intrieur,Ecc enz.. nu is het enige dat hij niet goed start, Als je gewoon probeert start hij niet, als je startpilot in de inlaat spuit start hij en blijft hij draaien en kan je ermee rijden, stil leggen en tot ongeveer een half uur later start hij nog, als je langer wacht start hij niet meer, dan is het brandstoffilter half leeg gelopen en moet je terug met startpilot starten, Nu is mijn vraag, Iemand enig idee aan wat dit ligt?

Mvg Bart

zo, das een mooie

hoe zit het met je gloeibougies?

[rquote=1838916&tid=140266&author=sw_reijnders]zo, das een mooie

hoe zit het met je gloeibougies?[/rquote]
    Thx, Perfect, En normaal gebruikt een DTI zijn gloeiers toch niet snel, Raar dat het brandstof filter leegloopt dan:s

Retourslangen en koppelstukken schijnen dit te veroorzaken.

en of de vacuum slangen.

Willem

en hoe kijk je dit het beste na? Mvg Bart

gewoon vervangen.

Willem

[rquote=1838929&tid=140266&author=wim-v6]gewoon vervangen.

Willem[/rquote]
    Hele retour, vacuum en koppelslang?

Bij de dealer kan je een startset krijgen voor de DTR , deze bestaat uit een retour slagensetje met koppelstukjes en verstuiver ringen. Deze laatste zijn niet ff zomaar te vervangen , hiervoor moet de nokkenas verwijderd worden.

[rquote=1839043&tid=140266&author=stellema]Bij de dealer kan je een startset krijgen voor de DTR , deze bestaat uit een retour slagensetje met koppelstukjes en verstuiver ringen. Deze laatste zijn niet ff zomaar te vervangen , hiervoor moet de nokkenas verwijderd worden.[/rquote]
    Heeft u hier het onderdeel nummer van?

Ik heb hier zo geen onderdeel nr van maar elke dealer weet meteen wel wat je bedoeld hoor :)

Bart,

Dit prob leem had ik zelf ook met mijn auto…slecht starten dan pakte hij aan met een dikke rookwolk uit de uitlaat…
    Tot dat de auto niet meer starten wou….
    Ik heb toen de accuu vervangen die er al 10 jaar op zat
    De gloeispiralen zijn ook vervangen…omdat ze allemaal kapot waren…kreeg te horen als er 1 spiraal kapot is dan gaan de anderen ook zo kapot omdat de voltage’s verdeeld worden over de andere 3…dus probleem allemaal kapot….

Auto start nu prima en probleem is opgelost

Groetjes Erwin

In het geval van kapotte gloeispiralen geeft de auto daar ook een foutcode van aan

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.