Vectra B 2.2DTI met grote pech:(

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B 2.2DTI met grote pech:(

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Beste forumleden,
    Onlangs een nieuwe vectra B2 gekocht, Na een tijdje problemen gekregen met jawel de brandstofpomp, De wagen heb ik dan binnengedaan en de electronica was hiervan kapot, Nu is deze hersteld en draait hij nog slecht, 1van de kleppen in de pomp zit vast, Dus moet andere pomp op, Iemand enig idee of dit te reviseren is of een goed adresje voor een andere pomp?

Mvg Bart

zo dat zal een dure grap worden wat een pomp reviseren kostte jaren geleden bij mijn renault clio al 800 euro.

kijk is via http://www.onderdelenlijn.nl mischien kom je zo aan een goede pomp dat het geen nieuwe is maar wel met garrantie dat hij goed is .

Ik heb er voor mijn B ooit een uit Harderwijk gehaald bij de firma Buchli heete dat geloof ik..

EDIT** zie nu pas dat je uti België komt…** :hmmz

Buchli is een goeie….en anders Pul op Urk.
    Die lui hebben dit klusje zo geklaard, is dagelijks werk voor ze.
    Dealerbedrijven sturen daar ook vaak de auto heen, en vervolgens geven ze de klant een rekening alsof hun de motor gemaakt hebben. Terwijl die dan in Harderwijk of Urk is geweest. Beter zelf heen brengen dus ;)

Maar das totaal niet in de buurt van waar hij vandaan komt :P

Je kan je oude daar inleveren, krijg je nog een hoop voor terug, soort statiegeld zeg maar..

Zo gaat dat ook vaak met dynamo’s. Krijg je er een ruil voor terug.

Greetz Roel met een C.

De mechabische kleppen in de pomp zitten vast, electronica is perfect, zou ik de kleppen met dieselrijniger of petrol niet los krijgen? Of op enige andere wijze?
    Mvg Bart

ach je kunt het altijd proberen bart.
    of evt met WD40 en remmenreiniger

morgen ff teste;) ff op petrolium draaien.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.