vectra b 1.6 16 stuurhuis lek

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra b 1.6 16 stuurhuis lek

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo mensen,, ik ben peter,,

Ik heb 3 dagen geleden weer een vectra gekocht
    Maar ben er achtergekomen dat die stuurbekrachtigings olie lekt, het komt vermoedelijk bij het stuurhuis weg,

Mijn vraag is moet er een nieuw stuurhuis onder of kan het verholpen worden door bijv een keerring vervangen indien dat mogenlijk is,

Mvg peter,

ik zou is kijken op de onderdelenlijn wat een gebruikt stuurhuis kost zullen er zat zijn ,en dan is het zo omzetten nou ja zo met wat werk dan he .je kan er redelijk bij .

http://www.onderdelenlijn.nl en ff kijken op online delen

Redelijk niet bij bedoel je..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

met geduld en goede zin is dit wel te doen vandaar dat ik ook het idee opper zet het stuurhuis om repareren op die plek is naatje , het moet er dan toch uit .
    en het gaat inderdaad niet vanzelf ik heb bij me B Vectra 1600 het ook er uit gehad het is niet zo dat je het motor blok moet afbreken om bij het stuurhuis te komen ,
    maar is te doen .

Stuurhuisje van de sloop halen, Motor eruit wippen, Stuurhuisje wisselen, Motor terug plaatsen, ben je velen malen sneller en met veel minder gevloek en getier klaar dan dat je onder de auto gaat staan klootviolen..

Willem

Jep idd, subframe laten zakken, werk echt 100 maal beter en waarschijnlijk in tijd ook sneller.. als je weet wat je moet doen natuurlijk..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

Lekkage is opgelost,, 2 afdicht ringen die van het resevoire naar het stuurhuis loopt,,

Bedankt voor alle tips!!

Ow beter, Goed dat je toch gekeken hebt.

Willem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.