Vectra A Turbo

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 350)
  • Auteur

ahaha dankje hoe deed je dat nou ook al weer

[img]http://postimage.org/image/jqvl2ig1r/]2012_10_02_21_54_40.jpg

alleen dit stuk -http://s7.postimage.org/5xk5360yf/20120928_182134.jpg

[img]code%20jou%20plaatje[/img]

haha snap er niks van gaat niet echt goed via de telefoon

@T.I.M. wrote:

haha snap er niks van gaat niet echt goed via de telefoon

Laat ik het eens proberen. Je eerste tag klopt sowieso niet….

Klik hier voor groot: http://postimage.org/image/jqvl2ig1r/

Edit: Wat een vervelende host. Bij hotlinken maakt ie het plaatje kleiner. Heb er dus ff een link bijgezet :)

Edit 2: En dan is ie nog klein… Link weer geupdate

Nou die vec loopt ook niet goed meer hoorde ik van Tim…

Gast kap toch eens om Niels door de stront te trekken..

Waarom? Wij laten ons ook niet door het stront trekken door hem :ass

Klopt, drukverlies.. wssnlijk dumpvalve vast. Zoals botter toen zei, baileys hoort in de koelkast.

@astraTD wrote:

gast, hij mag toch zijn bevindingen geven? of mag je hier (zoals al jaren aan de gang is) over sponsoren niks dan goeds zeggen?

@prs wrote:

@astraTD wrote:

gast, hij mag toch zijn bevindingen geven? of mag je hier (zoals al jaren aan de gang is) over sponsoren niks dan goeds zeggen?

dat moet je nu toch wel eens weten :jerry

Kreeg een u2u van een mod dat ik me er niet mee mocht bemoeien in dit topic :sleeping

Ik denk omdat je in je eigen topic ook al je mening gegeven hebt. Dit is weer een ander project zeg maar.

Kan het wel begrijpen dat ze dit hebben gedaan.

Daarbij zijn er nu een paar pechgevallen, hoe erg dan ook voor de gedupeerden. De oorzaak hiervan is bespreekbaar maar niet “zomaar” voor alles blind op Niels mikken.

Weet je hoe ontzettend veel tevreden klanten dit bedrijf heeft? Niet normaal!

Maar goed, ik kan ook begrijpen dat mensen met pech hier niets aan hebben.

Ik was ook een tevreden klant, daarom liet ik daar de motor opbouwen. Maar nu weet ik wel beter.. Dit is mn laatste reactie hiero

@BlueAstraG wrote:

Daarbij zijn er nu een paar pechgevallen, hoe erg dan ook voor de gedupeerden. De oorzaak hiervan is bespreekbaar maar niet “zomaar” voor alles blind op Niels mikken.

Weet je hoe ontzettend veel tevreden klanten dit bedrijf heeft? Niet normaal!

Maar goed, ik kan ook begrijpen dat mensen met pech hier niets aan hebben.

Weet jij hoeveel klanten helemaal klaar zijn met dhz Twente?
    Ik wil helemaal geen partij kiezen maar hoor de laatste tijd meer verhalen van verschillende mensen
    Er zullen vast wel mensen zijn die blij zijn met dhz Twente maar de mensen die helemaal klaar zijn met dhz Twente worden er ook steeds meer!
    Maar als je er iets van zegt word je afgeschilderd als iemand die het vuurtje opstookt, erg jammer
    Ik durf te wedden als er een poll word gehouden wat je bevindingen met dhz Twente zijn dat je schrikt wat de uitslag is
    Maar ik snap dat die poll er niet gaat komen omdat dhz Twente hier een sponsor is en dus gewoon geld betaalt
    En wie gaat er geld betalen om afgezeken te worden???

Ik snap je frustratie maar het heeft geen nut in andere discussies te mengen. Het pech is er en in deze geval kost het geld. Wat natuurlijk heel erg is.

Maar de statistieken spreken voor zich, dit is een bedrijf wat van wanten weet. Het helpt niet om alle peilen op dit bedrijf te richten wat betreft onkunde of iets dergelijks.

Je leest aan mijn berichten dat ik je niet probeer te beledigen, kwetsen of iets dergelijks. Ik hoop dat je dit ook inziet.

Dit geldt ook voor Jerk trouwens.

@prs wrote:

@astraTD wrote:

Bullshit!!!!!

Maar hoe lullig dit ook klinkt ook voor sommigen, het is en blijft toch een boardsponsor. Onder andere zorgen deze ervoor dat dit mooie forum bestaat. Dus een beetje respect is wel op z’n plaats.

En denken jullie nou écht dat het Opel-forum zomaar met iedereen in zee gaat?

Ik bedoel dit, nogmaals, niet verkeerd!

Mocht er door de rechter besloten worden dat dhz twente zijn zaakjes (meerdere malen) niet netjes op orde heeft (en zijn deuren moet sluiten) zou ik het erg prettig vinden dat iedereen die nu zo’n grote mond heeft gewoon netjes zijn excuses gaat aanbieden aan degene die hier de dupe van zijn

En Blueastrag, voordat dhz twente bestond bestond dit forum al
    Ik vind ook niet dat het Opel-forum een bv dhz twente nodig heeft
    Ik denk eerder dat bv een dhz twente het Opel-forum nodig heeft
    Maar dat telt ook voor Cope parts, mathijssen etc etc

andersom dan ook he. jerk

Mag idd aannemen van wel

Maar zoals ik al eerder zei:

ik heb geen mening over dhz twente, ben er 1x geweest en ben toen normaal geholpen

Maar ik hoor nogal wat de laatste tijd……… :(

ik heb er remblokken gekocht en kreeg een vectra 2000 spoiler voor niks. heb niks te klagen iig

ik hoop op een goede afwikkeling voor beide.

een rechter die voor dit een bedrijf sluit hahahahah
    dan had jet cars in rotterdam al de deuren moeten sluiten
    en menig chineese toko ook hahah

Slap ouwehoeren is een ander topic syl ;)

We wachten het gewoon rustig af :thumb

Zoals ik al eerder zei, ik trek voor niemand partij maar er zijn wel meerdere mensen voor veel euro’s de boot in gegaan :thumbdown

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 350)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.