Vectra A loopt niet lekker

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra A loopt niet lekker

22 berichten aan het bekijken - 26 tot 47 (van in totaal 47)
  • Auteur

dat zijn jouw woorden willem

dus de hele aan het trucken en natuurlijk een pak zware van nelle mee anders raak je overspannen

helemaal goed, maar behoorlijk -offtopic:vertag

ja dat is zo willem ik heb net maar even een zware van nelle export opgestoken

ik ook :D

een gewone zware van nelle of ook een export

Zwaar met rizla Rood (oranje)

ik export met rizla rood

heb je ook met die corvette actie meegedaan willem

nein

ik heb er 2 ingestuurd maar hellaas geen corvette gewonnen :thumbdown

Gloeiende

origineel gepost door vectratinus
    ik heb er 2 ingestuurd maar hellaas geen corvette gewonnen :thumbdown

waarom een corvette als je een dikke vec hebt? :P

ik had die corvette gelijk weer verkocht als ik hem had gewonnen en wat anders leuks der voor terug gekocht

ik had die corvette gelijk weer verkocht als ik hem had gewonnen en wat anders leuks der voor terug gekocht

een vectra C station net zoals een hoop hier op het forum? :D

waarschijnlijk wel maar dan een 3.2 v6 of een 2.8 v6 turbo
    en dan een dodge charger 69 als project uit amerika laten komen

waarschijnlijk wel maar dan een 3.2 v6 of een 2.8 v6 turbo
    en dan een dodge charger 69 als project uit amerika laten komen

heb je de staat gewonnen? :o

@willem
    : had vandaag effe gauw op het werk gekeken (automaterialen zaak) alleen daar kreeg ik voor die pakkingen helaas niks te voorschijn.. dus volgende week maar eens langs de vod op dan maar… zijn die pakkingen niet meer te herbruiken? anders kijk ik eerst hoe de staat is van die pakkingen :P

was het maar waar dat ik de staat had gewonnen ik moet ook gewoon werken voor me geld

je kan mazzel hebben dat de pakkingen heel blijven.

Willem

heb ook een vectra a uit 1992 bij mij liep hij ook slecht stationeer andere stappenmotor erin en nu loopt hij weer goed slaat ook niet meer af

gr
    richard

origineel gepost door thewhale
    heb ook een vectra a uit 1992 bij mij liep hij ook slecht stationeer andere stappenmotor erin en nu loopt hij weer goed slaat ook niet meer af

gr
    richard

ah goed om te horen :D maar die van mij slaat niet af hoor :D

Ik heb de auto zoals in “wat heb je vandaag gedaan aan je vec” topic al stond de auto weggebracht voor een grote beurt, heb dus brandstoffilter mee laten vervangen (als die dan toch bezig is dan kan dat net zo goed gelijk meegepakt worden) en ik heb sinds ik hem terug kreeg geen last meer gehad van gestotter en volgensmij loopt hij nu ook weer net iets zuiniger.. kan het kloppen dat die van zo’n beurt zuiniger gaat lopen? Hieronder staat wat er is gebeurt, luchtfilter en bougies had ik pas zelf gedaan dus niet nodig:

– olie plus oliefilter (logisch:))
    – brandstoffilter
    – remblokken en schijven

@wim-v6 wrote:

Zeg je verkeerd, OP een Veredeld Bestel busje haha:

Willem

dat jij op dat ding kan rijden man, geef mij maar gewoon een wip kar of een trailer, laatste keer dat ik het geprobeerd heb met een aanhanger ben ik na 10 minuten vloekend en tierend naar de kantine gevlucht.

vooruit geen probleem maar dat verdomde aandokken krijg ik niet voor elkaar lol

Dat Vloeken heb ik nou met een Whipkar Gloeiende, daar kan ik mee aan het stoeien zijn.

Trailer hoe kort of lang dan ook, geen probleem, evenals deze Schamel-combi’s, Heerlijk gewoon ook, vandaag gewoon weer in een Superklein hoekje gekeerd, en ingestoken… das het voordeel, die dingen kan je heel kort draaien…

Amerikanen zouden zeggen, you can turn it on a Dime..

Willem

22 berichten aan het bekijken - 26 tot 47 (van in totaal 47)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.