Vectra 2008 CDTI Aankooptips

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra 2008 CDTI Aankooptips

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur

:shock: Mooi lijstje jraaf, zet er de prijzen even achter en je hebt qua geld twee Vectra’s :jerry

@GTS2.2DTI wrote:

:shock: Mooi lijstje jraaf, zet er de prijzen even achter en je hebt qua geld twee Vectra’s :jerry

Of drie Seats met 100PK Whoehaaa :jerry En dan hebben we het nog geen eens over de uitgevoerde Mod’s :jerry
    Groet jraaf

Val ik nog mee met 2,5 x me vectra ondertussen betaald hebben Jurgen :jerry

@jraaf wrote:

@GTS2.2DTI wrote:

Of drie Seats met 100PK Whoehaaa :jerry En dan hebben we het nog geen eens over de uitgevoerde Mod’s :jerry
    Groet jraaf

105PKs he, pas op hoor ;) :jerry

Ik mis de Vectra niet, de Seat stuurt simpelweg strakken maar ik mis wel de kracht van de 150PK diesel die ik had.. Als ik nog zoveel reed als eerder voor mijn werk dan was de Vectra ook gewoon gebleven.

@yzf1kr wrote:

EGR hoef je niet af te sluiten, als je de carter ontluchting uit het inlaat traject haalt.

Hoe bedoel je dit precies? Ik had eigenlijk nog nooit gehoord.

Als je er een catch-can tussen zet en je doet de slang niet terug het traject in , maar los laat hangen of direct de uitlaat in, dan kan je EGR in principe gewoon blijven werken !

:hmmz Je EGR kan in principe altijd blijven werken. Wat er mee bereikt wordt is dat er geen olie via je carterontluchting terug in je invoerpijp van je Turbo en interkoeler en gasklephuis en EGR in je inlaatspruitstuk terecht komt en zo je wervelkleppen functie vernageld door de dik aangekoekte olie.

Groet jraaf

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.